Trønderbærta Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Bare meg som nedprioterer (ikke orker..) husarbeid i denne varmen?? For tre dager siden hadde vi selskap her så da så huset ryddig og rent ut, men nå er alt kaos Men ungene er borte nå og kommer ikke hjem før i morgen tidlig, så må vel hive seg rundt å rydde og vaske!
jente,jente, ? Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Samma her.. Gubben og eldstejenta kommer hjem sent i kveld, så jeg får snart få ut fingern å gjöre noe her.. Men det er så vaaaaarmt..
* 5 om dagen * Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 her var det kaldere inne enn ute i dag, og 2 av ungene var borte,så da fikk jeg vaska og støvsugd begge etasjene... det var godt å få gjort,for her var det virkelig bomba...hehe...
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Kan vel ikke akkurat si at husarbeid har veldig høy prioritet når det er så varmt, nei... Over 30 grader her enda, så orker bare å sitte stille;) Hehe... Har så lyst til å dra og bade, men litt vanskelig når lillegutt sover;) Får vente litt til, spise en is kanskje, og så rydde litt... Hater rot, men hater jammen meg å rydde også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå