*min lille sin!* Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 hei , jeg og min samboer har ikke hadd sex siden vi fant ut at vi ventet barn igjen , grunnen til det er en SA i høst som begynte med blødning etter sex...men nå syns jeg fadern det er på tide hihi er det farlig med sex så langt ut i svangerskapet? hva med blødning ? hva er sjangsen for fødsel ? eller at slimproppen detter ut?
Resilience Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Oi, sa dem at det var på grunn av sex at du mistet sist? Har dem sagt noe om hvordan dere skulle forholde dere til sex denne gangen? I utgangspunktet er det jo ikke farlig å ha sex i svangerskapet punktum. Jeg er også i uke 35 nå, og vi har hatt jevnlig sex hele svangerskapet. Jeg har ikke vondt eller plaget av tørrhet som noen er. Alt er så normalt som det kan få blitt med den store magen... Hvis du er redd, ring til sykehuset just in case. Lykke til!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Det skal ikke være noe fare forbundet med sex i svangerskapet, og hvis dere ikke hadde sex pga sa tidligere så er jo faren for sa over nå. Kan ikke tro at sex øker sjansen for for tidlig fødsel, da hadde nok dette vært et tema hos jordmødre og leger. At sex kan være med å sette i gang fødsel gjelder nok (hvis det stemmer) når man er fødeklar og moden. Vi har også sex som vanlig, eneste jeg merker er at magen blir knallhard etter orgasme. Kynnere sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå