lillebror er " forsinket" Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Bruker miljokuler til aa vaske toy og er fornoyd med det. Men vet at man kan bruke vaskenotter, og at det er et naturligt produkt. Er det noen som har erfaring med de??
metaMORfose Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Nå ble jeg nysgjerrig! Har aldri hørt om noen av delene jeg.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 klør meg i hue, og skjønner ingenting.... Hva er dette da?
lillebror er " forsinket" Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2008 Det er miljovenlige arternativ til vaskemiddel..... Miljokulene kjoper man paa meny butikkene. Vasenottene bestiller man paa nettet. Sok paa nettet og dere kan lese om. jeg har kun brukt kulene og de virker bra, men kunne jo hende at noen hadde notter. Faar ikke sokt paa nettet selv da jeg ikke har "o" :-)
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Fant denne, kanskje du vil lese? http://www.vaskenotter.no/
metaMORfose Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 Jeg søkte og søkte - men etter vaskeKNOTTER!! Haha.. fant ikke noe gitt. Men nå skjønte jeg det. Vaskemiddel har jo samme funksjon, at det bløter opp vannet so vi blir renere. Samme er det med såpe og shampo også. www.miljøvask.no Skal prøve det! Takk for tips.
lillebror er " forsinket" Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. juli 2008 Var aa leste paa den siden. Tror jeg skal holde meg til miljokulene. Vasker en del toy med tre barn, og da blir de mye billigere. For 50 vask koster det ca.45 kr. Men takk for at du fant det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå