meg og jentene Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Det står i en jobbannonse at en av arb.oppgavene er logistikk, men jeg vet ikke hva dette er. Hjelp?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Feks planlegge og sørge for at logistikken går i hop. Dvs logistikk; transport av varer vanligvis. Gubben min har endel logistikk på jobben sin, og det består da i å ta i mot en bestilling på varer og sørge for sjåfør som kan frakte, og avtale tidspunkt for levering, og se til at det blir gjennomført.
du og jeg og vi to Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Wikipedia beskriver logistikk som kunnskapen om ledelse av utforming og effektiv styring med varer, informasjon, energi og systemer fra opprinnelsespunkt til sluttpunkt.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 det finnes sikkert en bedre forklaring, men.. jeg prøver likevel: det handler om organisering, å få tingene til å gå rundt.. i jobbsammenheng, kan jeg tenke meg det har med å organisere transport og frakt.. logistikken er da alt fra minste til største detalj om hva som må gjøres for å få "hjulene til å gå rundt", foreksempel i nødhjelpsarbeid er logistikk en utfordring, en må liksom få et overblikk over hva som må gjøres først og skritt for skritt for å få til det som er målet... om du skjønner..... en småbarnsforelder har jo hverdagslogistikken som en stor utfordring, hente, bringe i barnehagen, middag, klesvask, fritidsaktiviteter, ferieplanlegging og gjennomføring, kveldsstell, trening osv osv... hvordan organisere seg for å få det til??!!! hehe, skjønner?
meg og jentene Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2008 Tusen takk! Dette var god forklaring, nå skjønte jeg det!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 så bra:) nå ble jeg litt stolt som "klarte" å forklare:) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå