Gjest Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Testet på torsdags morgen siden TR ikke dukket opp den dagen den skulle.. Og jeg testet postitivt!!!!!! Måtte teste idag igjen for og være sikker:) Sprer babystøv over dere alle sammen:)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 gratulerer. takker og bukker for babystøv. på vegne av alle oss som ønsker spire. håper jeg også er gravid har ikm i morgen. ogalle symtomer som er mulig omtrentmen alle kan forklares med at tr er ventet i morgen og at det er varmt ute.
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Lykke til imorgen:) håper det er en liten spire der:)
hope84 Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 gratulerer så mye!! og takker for babystøv - det trengs! :-)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 tusen takk. hvordan har du det. er du sprekkeferdig og lykkelig hardu lyst til å rope ut til alle. men viil vente til det er riktig tid. har dufortalt det til noen andre enn oss og den vordene far? selv hadde jeg ingen problemer med å holdedet hemmelig på førsteman men andremann da klarte jeg ike holde det hemmeligserliglenge. hvordan er formen? vet jeg snoker men sitter jo bare her og venter på i morgen jeg da. tror ikke jeg klarer å la være og fortelle når jeg blir gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå