kriztie Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 I morgen er jeg akkurat 36 uker på vei, å jeg er sykt lei nå! Har BL og plages med kramper i beina, så nå har jeg virkelig lyst å få lillemann ut! Hadde ikke gjort meg noen ting om jeg gikk i fødsel akkurat nå. Så jeg har tenkt at jeg skal starte med disse kjærringrådene nå å se hva som skjer. Noen syns vel kanskje at det er litt tidlig enda, men hadde dere vært i mine sko ville dere gjort det samme=) Så jeg lurer på i hvilken uke begynte dere å "starte" fødselen deres?
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 jeg ville ikke prøvd noe som helst før jeg var i uke 37... uansett hvilke plager jeg måtte ha... før dette blir jo baby å regne som prematur og det kan bli litt styr av det... jeg har nå 2uker igjen og vurderer et par kjerringråd, men ikke noe drastisk...
kriztie Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2008 Det er snakk om en uke i foskjell da.. Å jeg var på ul nå i uke 35 å vet at babyen min er 9% over gjennomsnittet, så jeg tror jeg våger=)
MrsL1 Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Jeg kommer nok og til å begynne i uke 36, så du er ikke alene:) Regner jo ikke med at de funker med en gang heller da, og ingen av de fungerer om du ikke er moden så den kommer jo ikke før den er klar;) har rett over 2 uker igjen før jeg er i uke 16 jeg da:p
kriztie Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2008 Bra å høre at det er flere:o) Skal til 36 ukers kontroll i morgen å da skal jeg høre med legen min hva hun sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå