Gå til innhold

Huff av meg, har dere lest "Hva skal vi med stjerner nå?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste det ville bli en tøff bok, men har så lyst til å lese den.

Det er så trist å lese, og jeg har bare lyst til å løpe bort til svigerforeldrene som "låner" sønnen min og holde hardt rundt han...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Under tittelen står det: En fortelling om kjærlighet, sorg og resten av vårt liv", det er Espen Olafsen som har skrevet den - han mistet sin datter og sin kone i tsunamien, mens han og sønnen lever videre.

Skrevet

Jeg begynte på den da junior var nyfødt, men gråt så mye at jeg måtte legge den fra meg. Den boka var ikke så forenelig med barseltårer. Skal snart begynne å lese den igjen. Det jeg leste var utrolig sterkt.

Skrevet

huff, ja...leste repotasjen om de i magasinet til aftenposten da jeg satt på venterommet til legen før en svangerskapskontroll, og klarte så vidt å holde tilbake tårene!

utrolig trist.

jobba like ved der de bor, og husker godt da jeg så de rett etter tsunamien, han så helt knust ut. kjenner han ikke, men hadde kjempelyst til å gå bort å gi han en klem.. (klarte å holde tilbake den trangen også)

kommer ikke til å lese boka..blir jo bare lei meg!

Skrevet

Jeg klarer aldri å holde meg unna sånne bøker! Har alltid syntes det var trist å lese, men nå etter at jeg fikk barn tar det jo helt av.

Uff, han holdt lille jenta si fast da bølgen kom, men kreftene var for store så han klarte ikke å holde henne. Nei nå bare gråter jeg.

Men resten av boka handler om hvordan de kjemper for å klare seg videre, setter livet i perspektiv...

Skrevet

Høres ut som en fantastisk gripende bok. Som jeg aldri klarer å lese fordi jeg ikke klarer å lese når jeg griner :o/ klarer knapt å lese avisartikler om sånne saker engang...

Skrevet

Å ja det var nok litt tidlig! Utrolig sterk ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...