~sjiraff~ Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2008 ~blond~ *klør meg i hodet og skjønte ikke hva du mente*
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Er ikke all forkjølelse smittsom uansett hvordan den er "oppnådd"? Det er vel bakterier i kroppen som får gode levevilkår og som dermed fins i eks spyttet ditt hvis du nyser på noen?
~sjiraff~ Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2008 hehe - innrømmer at jeg er skikkelig blons på dette området og lurer på ordentlig ja. Tror vel egentlg at det ike kan være smittsomt. Men vurdeer å gå på barselsbesøk til noen og da er det greit å være sikker )
du og jeg og vi to Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 Du er jo ikke blond selv om du lurer på det;) Men jeg svarte sånn fordi du skrev blondinespørsmål i tittelen, og da tenkte jeg blondinevits med en gang, hehe. Forkjølelse smitter uansett hvordan man har fått den. Om det skyldes aircondition, dårlig påkledning eller at du har blitt smittet av noen. Virusene/bakteriene er like smittsomme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå