lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Håper alle andre også går inn på dib og dytter der inne i løpet av ettermiddagen.
lillebror er " forsinket" Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Har ikke vert paa dib paa lenge, saa jeg faar vel ta en tur og dytte om ikke saa lenge.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2008 Ikke jeg heller ,er bare innom der av og til og skriver innlegg om at de må komme over hit eller dytter på et som allerede ligger... Du trenger sikkert ikke gå inn før om en god stund, har på følelsen at det ikke går like fort der inne nå som det har gjort tidligere.
lillebror er " forsinket" Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Den laa allerede langt nede saa jeg var og dyttet litt. Men skal vel innom igjen senere og dytte mer.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2008 flott;) skal inn dit og sjekke snart jeg og, er visst bare oss 2 her i ettermiddag. Hm, det må vi gjøre noe med;) Pleier å være stillt her på denne tiden. Kommer vel flere inn etter kl 20 regner jeg med.
lillebror er " forsinket" Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Syntes vel det har vert ganske stille her de siste to dagene. Men det kommer seg nokk igjen. Vi gir oss vel ikke saa lett?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2008 Gi meg, nei, ikke denne jenta;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå