lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Er et farlig ord. Får lyst på hver gang noen snakker om det. Hvilken sjokolade er favoritten deres? Mine favoritter er peanøtt kubbe, walters mandler og helnøtt. (nøttesjokolade)
lillebror er " forsinket" Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Jeg er gla i de fleste med notter i, og kindersjokolade . Spiser vel egentlig alt for mye av det, men kan ikke la vere.
Trulte76 Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 jeg er veldig glad i sjokolade. Men blir ikke mye av det nå. Siden jeg har sv.skap diabetes. Men om en mnd tid, da kan jeg spise så mye jeg vil Men jeg kan spise litt sjokolade rett etter et måltid, visst jeg kutter f.eks melk og andre ting somm er søtt. Da har jeg kjøpt stratos i biter, og spist en halv sånn pakke Så akkurat nå er vel det favoritten min hehe. Men ting jeg gleder meg til å spise er smach, m, firkløver, nøttesjokolade, peanøtt kube, troika, melkesjokolade med dajm, mindes banansjokolade, riskaker, , +++++ Uff nå fikk jeg veldig lyst på sjokolade...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2008 Vet at det er utrolig farlig å nevne sjokolade;)
lillebror er " forsinket" Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Ja, det er det. Har hatt utroligt lyst paa det siden du skrev det...... Men har ikke noe i huset, og lillebror sover. Men skal helt sikkert en tur ut aa kjope en sjokolade senere i dag . Eller to :-)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2008 Jeg har i huset;) Har spart fra i går:))) mmm, sitter og gomler, sniker det til meg når lillemor ikke ser, hun får ikke i dag;) Huff for en grusom mamma jeg er.
lillebror er " forsinket" Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 Jeg hadde helt sikkert gjort det samme :-p
metaMORfose Skrevet 27. juli 2008 #8 Skrevet 27. juli 2008 Jeg er ikke så glad i sjokolade jeg. Tro det eller ei. Har vært, men i forbindelse med å legge om livsstilen for noen år siden, så spiste jeg det ikke. Og da jeg skulle 'endelig' smake, så smakte det ikke godt. Og det er det jeg fremdeles tror - så la meg tro det. Liker smaken, eks sjokoladesaus på is, kakao, sjokoladekaffe. Men ikke ren sjokolade. Men på den anne side så får jeg nok inn nok kalorier på andre måter )) Er veldig glad i brus, og sånne French Fries i blå pose. Nam.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 27. juli 2008 #9 Skrevet 27. juli 2008 Cuba og Troika har alltid vært mine favoritter. Men nå i det siste har sannelig Walters mandler tatt fullstendig innersvingen på dem... Farlig god, altså :/
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 27. juli 2008 #10 Skrevet 27. juli 2008 elsker mørk sjokolade =)
lillebror er " forsinket" Skrevet 27. juli 2008 #12 Skrevet 27. juli 2008 Naa har jeg vert aa kjopt sjokolade. Guttane var med saa jeg matte dele med de :-( Men har kjopt en til og den ligger i kjoleskapet og venter paa meg. Den er med notter og rosiner :-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. juli 2008 #13 Skrevet 27. juli 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåå SJOKOLADE!!!!!!!!!!!!! Er helt helt nødt til å spise det, og spiser alt for mye av det!! Hadde planer i dette sv.skapet og klare meg uten og leve så sundt men sjokoladen må jeg ha.. Og den beste jeg vet er Freia sin melkesjokolade, den er klart best. Men ellers liker jeg alt av helnøtt, firkløver, stratos osv. Liker ikke med rosiner eller andre frukt ting inni den.. Liker den også best når den er varm og litt hallsmeltet..
lillebror er " forsinket" Skrevet 27. juli 2008 #14 Skrevet 27. juli 2008 Leste at verdens dyreste sjokoladeeske koster 50 000 kr. Tror ikke det hadde blitt saa mye sjokolade paa meg da, nei. Sikkert ikke like god som kinder og helnott heller, saa jeg tror ikke den staar paa onskelista mi.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 28. juli 2008 Skulle gjerne hatt sjokolade til 50 000kr liggende, men ikke 1 eske, heller hm, tro hvor mange plater helnøtt eller walters mandler jeg hadde fått for 50 000, sikkert fler enn jeg hadd orket å spise opp før de ble ødelagt i allefall. Kanskje ca 2000 plater. Spørs litt hva de koster, gikk ut fra en pris på 25 kr pr plate nå da.
yasmina Skrevet 28. juli 2008 #16 Skrevet 28. juli 2008 All norsk sjokolade staar paa listen over vaare favoritter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå