Gjest Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 I dag er det bare 100 dager til babyjenta vår kommer :) dette går jammen meg fort!
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Hahaha snuppa hun kommer nok før du aner vet du, men jeg føler med deg! Å gå på overtid må være et JÆ**A mareritt.. Jeg gikk å klagde allerede 3 uker før terminen sist og jeg kjenner på meg at jeg kommer til å være dritt lei eeenda tidligere denne gangen hehe
It's all about me Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Jeg holder ting inni meg til termin, og sa ikke mye de første overtidsdagene heller, men nå synes jeg at jeg har lov til det. Er så lei av å vente i denne varmen, alt føles hundre ganger verre da, sukk. Sommerbaby.....aldri igjen.
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Denne gangen føler jeg at jeg bare har klaget fra dag en hehe, er så dritt lei som det går ann å få blitt både kvalme, oppkast, bekkensmerter og svimling meeen, H må jo lide litt han også så han får bare tåle sytingen min ;) Skjønner at du må være sliten nå da, jeg synes varmen er tung nok og jeg er ikke så innmari stor at det gjør noe enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå