2 blå :-) Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Finnes d wokgryter til disse? Vi har kjøpt ny komfyr og den som jeg hadde kunne jeg ikke bruke.. Kjipt jeg som bruker denne flere ganger i uka... Noen som vet?? Evt hvor jag kan kjøpe?
1 høne i haneflokken-født Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 mener du ikke induksjonstopp? keramisk topp kan alle panner brukes mener jeg...??? hvis det er induksjon så ta med deg en magnet i butikken, den må henge fast for at de kan brukes, ikea bl.a har mange, og i de fleste butikker er de merket
2 blå :-) Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2008 Ja klart jeg mener det... Himmel har vist fått solstikk jeg... Svarer feil på det ene etter det andre innlegget også... Kanskje jeg skulle hatt en kald dusj.... Beklager jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå