Evab Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Vurderer å ordne meg blogg, men har noen spørsmål: - Hvor mye tid bruker dere til "å blogge"? - Er det enkelt å laste opp bilder? - MÅ en blogg være offentlig (slik at hvem som helst kan se den)? - Hvilken nettside gikk dere inn på når dere begynte? Takker for svar og ser gjerne eksempler hvis noen vil vise meg sin blogg.
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Jeg har blogget siden 2006, brukte mye tid på det før.(mange oppdateringer og kommentarer) Har mange andre venner som også blogger, men ettersom blogging ble mer og mer "ut" i vår krets (og folk blir mer og mer travle), har det blitt mindre og mindre oppdateringer. Det er enkelt å laste opp bilder (hvertfall på blogspot). Er usikker på det om en blogg må være offentlig, men noen har jo passord, så da kan jo ikke hvem som helst se den. Jeg gikk inn på www.blogger.com. prinsesselisabethen,blogspot.com
Leirha Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Jeg har nettopp startet å blogge, det er super kjekkt. -Det varier hvor mye tid jeg bruker, ca 2-3timer i uka, hjerne mindre. -ganske enkelt å laste opp bilder. -Bloggen trenger ikke være offentlig, du kan lage for grupper som kan se den. -jeg bruker blogspot, den er veldig grei og enkel. Min Blogg; http://lenesan.blogspot.com/
frk Nilsen Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Må si meg enig med de andre to. Det tar ikke lang tid, bruker max 5 min på et blogginnlegg. Kanskje litt mer om jeg skal skrive mye, men da mest for å sjekke språk og skrivefeil. Bilder er kjapt å laste opp. Bruker blogspot. www.lille-vakre-anna.blogspot.com En annen ting, legger aldri ut bilder som er fullformat, kun bilder som jeg har minimert og redigert. Orginalene har jeg kun for meg selv på PC. Og det er vanskelig å få bra resultat av en kopi av en minimert kopi.(om noen skulle bruke det)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Begynte vel å blogge i feb tror jeg. Bruker ikke så veldig mye tid på den generelt, oppdaterer innimellom med det jeg har lyst til å oppdatere om, enkelt og greit! Varierer fra 2min til en time - avhenger av hva jeg skriver og hvor mange bilder jeg laster opp. Enkelt å laste opp bilder på blogspot.com, syns jeg iallefall.. Her er min: vaalerenga12ogdaniel.blogspot.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå