<3tobarnsmor<3 Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Noen gode råd til opphovnede føtter ? Er så utrolig varmt, greier ikke å ha sokker på. En smule ubehagelig å ha monsterføtter i varmen syns jeg....
Glad i høsten Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Da er du ikke alene!!! Føler masse med deg! Her er hender, føtter, ankler og ansikt hovent! Er 21 uker på vei, og denne uka gikk jeg opp 3 kilo på tre dager, sannsynligvis mest vann. Sinnsykt ubehagelig!
<3tobarnsmor<3 Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2008 Oy såppas ja, er selv i uke 27 nå. Å jeg gleder meg til det blir litt kaldere i luften...nesten uholdbart nå! Mamma sa jeg måtte ligge med føttene høyt opp....så det skal jeg gjøre nå
Kaos_dama Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Har noen andre tips enn å sitte med bena høyt da? Det er ikke så lett å få til når man er på jobb da.. Greit nok, jeg sitter på kontor jeg altså, men det er jo grenser for hvordan man får plassert bena under pulten der også
Tvilling79 Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Hei! Jeg har noen gode tips! Pleier å ha vann i kroppen når det er varmt selv, men nå har jeg lite, selv om jeg er gravid:) 1. Spis vannmelon 2. Bruk en hårbørste og stryk oppover leggen, ikke nedover 3. Jeg tar Cell-u-loss urtetabletter fra Herbalife-distributør, fungerer kjempebra!!!! 4. Drikk masse masse vann, helst ikke iskaldt... 5. Ha beina i kaldt vann God sommer:)
**Lillemy** Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Trodde aldri jeg skulle anbefale dette, men... Støttestrømper hjelper... Ikke spesiellt behagelig i varmen kanskje, men.... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå