Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 20 uker nå og har begynt å kjenne mine første små spark. Jeg kjenner de alltid helt nederst, rett over "tissen". Akkurat der hvor håret begynner. Er ikke det litt langt nede? Trodde jeg skulle kjenne spark oppe ved navlen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor du kjenner sparkene avhenger av hvordan babyen din ligger...

Jeg kjenner mye spark langt nede, særlig når jeg sitter. Når jeg ligger kjenner jeg det omtrent alltid rett ved navlen... Jeg er i uke 24.

I begynnelsen kjente jeg sparkene alltid på samme sted, sånn litt på siden, et stykke under navlen... Men nå sparker hun rundt omkring:)

Deilig å kjenne sparkene:)

Skrevet

Min lå å hoppa trampoline nede i bekkenet i månedsvis;o) Forresten en lege som kom med den kommentaren da jeg sa at jeg kjente sparka helt nede.. :o)

Skrevet

Min lille mini driver til tider turn med blæra mi som trampoline. Ugh! Kjenner stor forskjell fra dag til dag hvor han/hun sparker... Av og til er det dypt nede i bekkenet, senere på dagen kan det være helt oppe ved ribbeina. Er 26+4.

Skrevet

signerer på meg80 - med oktoberbaby :)

jeg er 27+5. til å begynne med lå lillegutt veldig langt nede. på ordinær ul lå han helt nede ved trusekanten. nå som livmora har vokst kjenner jeg spark fra nede ved trusekanten til over navlen. alt etter hvordan han ligger. det er helt normalt med spark langt nede :)

Skrevet

Ops, jeg er visst 27+4. Tiden fyker avgårde litt for fort for meg nå. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...