niania Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Er 20 uker nå og har begynt å kjenne mine første små spark. Jeg kjenner de alltid helt nederst, rett over "tissen". Akkurat der hvor håret begynner. Er ikke det litt langt nede? Trodde jeg skulle kjenne spark oppe ved navlen!
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Hvor du kjenner sparkene avhenger av hvordan babyen din ligger... Jeg kjenner mye spark langt nede, særlig når jeg sitter. Når jeg ligger kjenner jeg det omtrent alltid rett ved navlen... Jeg er i uke 24. I begynnelsen kjente jeg sparkene alltid på samme sted, sånn litt på siden, et stykke under navlen... Men nå sparker hun rundt omkring:) Deilig å kjenne sparkene:)
C@milla *EMIL* Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Min lå å hoppa trampoline nede i bekkenet i månedsvis;o) Forresten en lege som kom med den kommentaren da jeg sa at jeg kjente sparka helt nede.. )
AO3 Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Min lille mini driver til tider turn med blæra mi som trampoline. Ugh! Kjenner stor forskjell fra dag til dag hvor han/hun sparker... Av og til er det dypt nede i bekkenet, senere på dagen kan det være helt oppe ved ribbeina. Er 26+4.
mamarama og lille banan Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 signerer på meg80 - med oktoberbaby jeg er 27+5. til å begynne med lå lillegutt veldig langt nede. på ordinær ul lå han helt nede ved trusekanten. nå som livmora har vokst kjenner jeg spark fra nede ved trusekanten til over navlen. alt etter hvordan han ligger. det er helt normalt med spark langt nede
AO3 Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 Ops, jeg er visst 27+4. Tiden fyker avgårde litt for fort for meg nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå