Gå til innhold

Sommervarme og feriemodus...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det full rulle i phantomhulen.. 6 unger som hver og en har ulike behov, men som samtidig har stor glede av hverandre...

 

Inatt har de tre eldste sovet ute i hagen i lavvo, og de har kost seg med bading i plaskebassenget sammen med Måka i formiddag. Ellers så har det blitt tid til kjøring av fjernstyrte biler, hopping på trampoline, vannkrig og isspising.

 

Nå sover Måka, så da har phantom-mannen tatt med de tre største og bikkja på badestranden, mens T&T ligger som slappe slakt, mette og fornøyde, i bare kortermet body i sengen sin i stuen. Det kommer søte grynte lyder derfra i dette øyeblikket, men det er ingen antydning til at de vil være våkne sammen med mammaen sin.

 

Om nettene er tvillingene mye mer glade i å være våkne. Det er jo ikke så uvanlig, og med tanke på at temperaturen er mer levelig på nattestid, er det da det er fest i phantom-hulen. Men phantomet er sta, så jeg prøver like fullt å la disse små rare menneskene skjønne at det er natt, og soving som gjelder... Vil ikke si jeg har hatt særlig hell med dette de siste par nettene, men gi meg gjør jeg ikke... *smiler*

 

Det var kort rapport herfra...Regner med at alle andre har mye mer spennede innhold i sine sommerlate dager enn oss..men slik er det nå engang når man plutselig får to nye små medlemmer i familien.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes dere har spennende dager jeg..med å tilfredstille alles behov i denne varmen :)

Ha fortsatt flotte dager og prøv å sove når tvillingene sover på dagen....de fortsetter mønsteret sitt med å være turbogutter på natta..

 

Du får nok snudd det,og plutselig har du natten tilbake :)

 

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...