Gå til innhold

ca 10 uker igjen til termin, Kan jeg bade nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nesten uutholdelig varmt, og jeg har IKKE lyst til å sitte inne i leiligheten hele dagen for å holde meg kjølig..har jo lyst til å være ute å få litt sommerglød i ansiktet:) Men klarer absolutt ikke å sitte i noen solstol! på terassen våres er d sikkert 50 grader, så tenkte å hive meg i bassenget til lillebror...d er sånn stort et med pumpe i og greir... kan jeg bade i d tror dere? har hørt man ikke kan bare etter slimproppen er gått men jeg vet ikke hvordan dn ser ut og hvordan d er når den har gått, men har jo 10 uker igjen t termin ca og slimproppen går vel ikke så tidlig?

Har lyst til å bade i et ferskvann oppi her også..men vet jo ikke om d er så lurt eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Du kan trygt bade nå, ingen fare. Slimproppen går ikke før nærmere fødselen og vi har lenge igjen (10 uker her også) - så kos deg i bassenget og nyt det :o)

God badings ;o)

Skrevet

og man kan bade selv om slimproppen har gått. det er etter fostervannet har gått man ikke skal bade!

Skrevet

bad å kos deg..jeg har 4.5 uke igjen å jeg bader hele dagen:)eneste jeg kan gjøre når d er så inni hampen varmt..

ja klart ikke når vannet er gått da..;)

Skrevet

SAMME HER ...10 UKER IGJEN ....MEN JEG HAR BADET HELE TIDEN I FERSK VANN + SJØ JEG DA ...HÅPER DTE IKKE ER NOE FARLIG ..HAR FAKTISK IKKE TENKT PÅ DET

Skrevet

Nei det er ikke noe farlig så lenge vannet ikke er forurenset eller vannet ditt har gått :)

Det er nok lurt å kjøle seg ned et par ganger om dagen i denne varmen.

Selv tar jeg 2-3dusjer pr dag i kjølig vann fordi jeg av personlige grunner ikke kler av meg, selv ikke nå når det er 30+ grader ute.

Skrevet

Og slimproppen vil mest sannsyneligvis ikke gå før du får modningsrier, nærmere termin. Jeg så aldri slimproppen med nr 1, tror den gikk på sykehuset. Med nr 2 så kom den etter stripping med 2cm åpning, da jeg kom på sykehuset med rier hadde jeg 3cm åpning.

Skrevet

Her er det bare dager igjen om å gjøre før det blir baby, og jeg har vært ute og svømt i havet i dag og plasket i basseng i går. Herlig!

Så lenge vannet ikke har gått, er det bare å bade i vei :)

Skrevet

Sannhet med moderasjoner jenter!!!:)

Sjø og ferskvann som er testet før badesesongen og godkjent er aller best. Bad alt dere orker!! ingen begrensninger!!

Men når det gjelder barnebassenger av ymse slag ville jeg vært sikker på at vannet er rimelig nytt..Kan jo bli kantbelegg etc.. Bytt vann daglig i plaskebassenget og plask i vei;)

selv har vi massasjebad på terassen og jeg bader der hele dagen. ) 9 uker igjen. Egen diskursjon rundt det men min lege sier at så lenge man har et friskt svangerskap, det er privat, er det bare å bade i vei men ikke for lenge av gangen. Dette mest pga høy temp men nå har vi det på 26 grader og det er helt herlig!! jeg er imidlertidig hyper nøye med målinger av ph etc og tilsettning av det som må til for å holde vannet tipp topp og tar heller jobben med å bytte litt oftere enn nødvendig. Bader som sagt ikke så lenge av gangen, men hadde jeg hatt mulighet til å være på stranda hadde ingen fått meg opp av vannet igjen mad det første..

Skrevet

2 uker til termin, bader som en gud.......

tror vi er litt for hysteriske... folk fikk da friske barn før i tia oxo... så bad , spis jordbær, dans og vær glad

Skrevet

Takk for svar=) greit å være på den sikre siden synes jeg.. ettersom man ikke skal bade i boblebad etter uke 28, så kunne d jo hende man ikke skulle bade ellers også..

Jada, man fikk friske barn før i tida, og narkomane får friske barn dem også, selv om den var vært rusa på heroin hele sv.skapet... synes d er greit å ta forhåndsregler og være på den sikre siden uansett jeg:)

Da skal vi uansett til stranden i dag=D=D=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...