pandabjørn Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Hvor gamle var barna deres når de fikk "voksen" dyne ?
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 2 år, for da flytta hun over i stor jente-seng, og da pakka vi vekk juniordynen.
Mockanin Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 jr. dynen her blir brukt til den er for liten for A.
2 blå :-) Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Gutten min på 3 har ennå junior dyne (120*60), han blir 4 i høst. Var meningnen at han skulle få tildligere i vår, men nå venter vi til det blir kaldt... Nå e d så sinnsykt varmt at han sparker av seg dyna uansett. Jeg har aldri følt at junior dyna har vært for liten.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 junior dyna er jo 100*140 er den ikke det?? tror vår er noe sånnt vertfall.. den passer vertfall leeenge ennå, så har ingen planer om å bytte den ut på en stund, selv om han sikkert snart må få "voksen-seng". han er snart 2 år.
2 blå :-) Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 oi, sorry jeg som tok feil.. Det stemmer at den er 100*140...
pandabjørn Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2008 synes det høres litt tidlig når de er 2 år og får "voksen" dyne selv om man har kjøpt junior seng så trenger man ikke å bytte ut junior dyna med "voksen" dyne vel når vi bytter til junior seng så kommer vi ikke til å bytte ut juniordyna ennå.....den får duge en del år fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå