Gå til innhold

Hvor mange barn har vi?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 3, 2 gutter (pseudotvillinger) og 1 jente ("attpåklatt")

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gutt, og en jente. Altså 2 barn!

Skrevet

Denne har jeg svart paa mange gaanger, men kan svare igjen jeg..:-)

 

3 gutter. 10 snart 9 og en paa 4 mnd. Saa jeg har en attpaaklatt jeg ogsaa:-)

Skrevet

Har en gutt som er seks og ei jente som snart er åtte :)

Skrevet

har ei på 9 år og ei på 6,5 år , blir 7 i år. og en i magen :)

 

Pluss en stesønn på 4 år

Skrevet

Har en på snart 8 år, og ei på 2 år og 8 mnd

 

Ser også på samboern sin jente som vår selv om hun ikke er her så mye for tiden, hun er snart 7 år.

 

PS hva er pseudotvillinger?

Skrevet

3...jente 9,jente 6,5 og gutt 4,5

Skrevet

Storebror og knerten: Pseudotvillinger vil si "to tette", da med max 24 mdr mellom. Mine gutter er det 15 mdr mellom :)

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

2 barn. En på 2år og ei på snart 7mnd

Skrevet

trønder25århar1avhver06og08:) - Jenta mi blir 7 mdr i morgen, så nesten jevngamle di da :)

Skrevet

Hva blir det da når man har en hel rekke med mindre enn to år mellom hver? Pseudotrillinger, pseudofirillinger osv...? *ler*

 

Jeg har vel da først en enkelt, så pseudotvillinger og deretter pseudofemlinger... ;-) *ler*

 

Synes forøvrig for min del at litt under to år mellom barna er helt vanlig og ikke noe som helst som ligner på tvillinger jeg da. Men barn født i samme år uten å være vanlige tvillinger vil jeg vel anta blir litt spesielt.

Skrevet

*hehe* du har virkelig vært effektiv du :) Eller dere får jeg vel si...

Skrevet

Jeg har foreløbig to;0) En på 10 år og ei på 1år.

 

oktaviastar : Må være fantastisk å vokse opp i en så stor søskenflokk. Jeg har fire søsken og jeg har alltid likt å være en relativt stor søskengjeng. Vi prøver på nr tre, for se hvor mange det blir til slutt:0)

Skrevet

jeg har ei jente som blir 7 i august, og en gutt på 5,5 år:)

Skrevet

Jeg har to barn, og ett på vei så blir snart trebarnsmamma. Blir det 3 k.snittet mitt og harde sv.skap så blir nok siste mann her i huset.. Men glad for at vi har kunnet få tre barn:)

Skrevet

Vi har to herlige og aktive gutter på 2,5 og 5 år.

Skrevet

Jeg har ei som blir ett år om 13 dager! Så fort tidem går... Hun er foreløbig den eneste, men jeg håper på mange, mange fler! :)

Skrevet

2 en av hver som dere ser på nicket

Skrevet

2 gutter og 3 jenter i flokken min.

fra 20 år, og ned til minsten som er 2 år til torsdag :-))

Skrevet

To gutter her. 2 og 4 åt gamle:)

Skrevet

Har ei jente på 4,5 og en gutt på 2, pluss baby i magen med termin 2. november :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...