mitt-skjønne-trekløver Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Jeg har 3, 2 gutter (pseudotvillinger) og 1 jente ("attpåklatt")
lillebror er " forsinket" Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Denne har jeg svart paa mange gaanger, men kan svare igjen jeg..:-) 3 gutter. 10 snart 9 og en paa 4 mnd. Saa jeg har en attpaaklatt jeg ogsaa:-)
Adriel Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Har en gutt som er seks og ei jente som snart er åtte
Trulte76 Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 har ei på 9 år og ei på 6,5 år , blir 7 i år. og en i magen Pluss en stesønn på 4 år
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Har en på snart 8 år, og ei på 2 år og 8 mnd Ser også på samboern sin jente som vår selv om hun ikke er her så mye for tiden, hun er snart 7 år. PS hva er pseudotvillinger?
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. juli 2008 Storebror og knerten: Pseudotvillinger vil si "to tette", da med max 24 mdr mellom. Mine gutter er det 15 mdr mellom
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 27. juli 2008 #9 Skrevet 27. juli 2008 2 barn. En på 2år og ei på snart 7mnd
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. juli 2008 trønder25århar1avhver06og08:) - Jenta mi blir 7 mdr i morgen, så nesten jevngamle di da
Sånn kan det gå Skrevet 27. juli 2008 #11 Skrevet 27. juli 2008 Hva blir det da når man har en hel rekke med mindre enn to år mellom hver? Pseudotrillinger, pseudofirillinger osv...? *ler* Jeg har vel da først en enkelt, så pseudotvillinger og deretter pseudofemlinger... ;-) *ler* Synes forøvrig for min del at litt under to år mellom barna er helt vanlig og ikke noe som helst som ligner på tvillinger jeg da. Men barn født i samme år uten å være vanlige tvillinger vil jeg vel anta blir litt spesielt.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 27. juli 2008 *hehe* du har virkelig vært effektiv du Eller dere får jeg vel si...
boble <3 Skrevet 27. juli 2008 #13 Skrevet 27. juli 2008 Jeg har foreløbig to;0) En på 10 år og ei på 1år. oktaviastar : Må være fantastisk å vokse opp i en så stor søskenflokk. Jeg har fire søsken og jeg har alltid likt å være en relativt stor søskengjeng. Vi prøver på nr tre, for se hvor mange det blir til slutt:0)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 27. juli 2008 #14 Skrevet 27. juli 2008 jeg har ei jente som blir 7 i august, og en gutt på 5,5 år:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. juli 2008 #15 Skrevet 27. juli 2008 Jeg har to barn, og ett på vei så blir snart trebarnsmamma. Blir det 3 k.snittet mitt og harde sv.skap så blir nok siste mann her i huset.. Men glad for at vi har kunnet få tre barn:)
piano♫ Skrevet 27. juli 2008 #16 Skrevet 27. juli 2008 Vi har to herlige og aktive gutter på 2,5 og 5 år.
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #17 Skrevet 27. juli 2008 Jeg har ei som blir ett år om 13 dager! Så fort tidem går... Hun er foreløbig den eneste, men jeg håper på mange, mange fler!
* 5 om dagen * Skrevet 28. juli 2008 #20 Skrevet 28. juli 2008 2 gutter og 3 jenter i flokken min. fra 20 år, og ned til minsten som er 2 år til torsdag :-))
Trollkatt Skrevet 28. juli 2008 #22 Skrevet 28. juli 2008 Har ei jente på 4,5 og en gutt på 2, pluss baby i magen med termin 2. november
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå