fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 er det mange som også går på overtid nå??? føler ut som alle føder nå og her sitter jeg med hovne bein, hodepine,kvalm,tisser heeeeele tiden,trøtt osv osv osv..... skal på sjukehuset i morra og mest sansynlig bli satt igang pga oertid og svangerskapsforgifting....føles som en liten nedtur å bil satt igang, men men.....
annn1 Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Been there ,done that...18 med første og 8 med andre holder på med dag 6 over på nr 3........e så kjekt alså ).............ble satt i gang med nr 1...fikk drypp og modningstabeletter,trøst deg med det at det er snart over og du får se nurket )
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2008 gikk 13 dager over med forrige, og slapp det med første da ho kom 11 dager før.... skal på oertidskontroll i morgen så da får vi se:) har svangerskapsforgiftning så jeg ble egentlig lovt at jeg skal bli satt igang i morra så snart får jeg mte minien min:) håper du også slipper å gå så lenge denne gangen:)
Lille Luna Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Jeg er 10 dager på overtid, og skal på kontroll på overtidskontroll fredagen. Jeg er ganske så lei nå for å si det mildt...og ALLE spør hele tiden om det skjer noe, om jeg kjenner noe...og jeg blir så utrolig lei av å svare og fortelle om hvilke vondter jeg kjenner og ikke kjenner. AAAAAHHH...... Også er alt så ubehagelig, alt bare murrer og er vondt, men ikke rier vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå