☆Anonymia☆ Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Han har vert hos pappan sin i en uke nå,og idag kom han hjem =D Nå ligger han og sover søtt i senga si,og jeg er så glad for at han er hjemme igjen..Har savna han sykt mye,har mangla noe her... Nå er det komplett igjen,og gullet mitt er hjemme hos mammaen sin igjen...=D Har vert deilig med en uke "fri",men det er ikke noe som slår den følelsen av å ha han hjemme igjen =)=)
Alba44 Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Det er ikke vanskelig å forstå at du har savnet han mye, Kine! 1 uke er lenge når du er vant til å være sammen med han hver dag. Men; nå er du sikkert full av overskudd og dere skal kose dere masse sammen ) Hvordan går det forøvrig med deg? Fått deg ny leilighet?
☆Anonymia☆ Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2008 Tusen takk som spør..=)=) Jeg bor i leiligheten vi hadde sammen,han har flytta... Sånn ellers går det veldig greit egentlig..=) kan ikke klage.. Er ikke rik,men vi klarer oss..tror jeg...
Alba44 Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Så bra!! Håper dere fortsetter å ha det bra - alle 3 - og at du og pappan får til et godt sammarbeid. Lykke til! Jeg er heller ikke rik.Hehe... Har nå ulønnet permisjon, så ting må planlegges. Litt uvant for jeg har fast full stilling i mange år, men vi skal klare det fint.
¤ Aron & Emil ¤ Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 hei kine. Er det du som fødte tidlig i april i fjor? synes jeg husker deg jeg..Hvis du var på bim...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå