Gjest Mamsen t 3 jenter *har født* Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Jeg har jo gjort dette to ganger før, og blir litt forvirret nå. Jeg mener at dette tok ca 3-4 uker de forrige gangene. Denne gang har jeg hatt blødning i bare en uke, så stoppet det. Det har ikke kommet noe på flere dager og baby er 11 dager gammel. Er dette normalt? (Jeg kan jo ikke si at jeg er direkte lei meg for det
annn1 Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 med nr 1 tok det 6 uker,med nr 2 va det 3 uker...kanskje eg e like heldig som deg med 11 dager på nr 3 )
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Det varierer jo hvor lenge man blør. Sist blødde jeg i noen uker så stoppa det og så begynte det igjen. Da sendte legen meg til ul fordi det ikke var friskt blod og hun var redd for rester, men det var ikke noe galt
cyberkit *fødeklar* Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Jeg blødde ca 8-9 dager etter første unge, og ca 2 uker med nr 2 (var keisersnitt sist gang)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå