:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 dere vet at det er mye kaldere i skogen en inne? og om dere tar bilen til en skog med vann så kan dere ta en dukkert i skyggen også. jeg liker ikke varme, men så lenge det er skog og vann overlever jeg det meste. det burde prøves!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Duh, byjente; i skogen er det mygg, insekter, spindelvev, busker som stikker i ræva, og vannet er ferskt dvs man synker til bunns. Nei, takk! (selv om jeg bare er lavgravid). ;oP)))))
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2008 haha... har du bada som gravid i det hele tatt? det går ikke an å drokne med mave. den flyter! jeg brukte mange timer på å prøve og "synkte til buns" med mave, men det går ikke an.. hehe uansett syns jeg du er vrang! hehe
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Nei, thank god. Men går det ikke an altså? Selv om man legger til en ræv som knapt får plass i en campingstol? Vrang, nei! Selv om både du og gubben påstår det ;o/
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2008 du vet, flesk flyter... haha så rompa er vel bare til hjelp, eller hinder, det spørs jo om du vil leve eller ikke... haha hehe.. du får hente en bøtte iskaldt vann og helde over han å si "dette burde du tenke på før du kalder meg vrang igjen" hahah
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Drukne gjør jeg vel uansett - hvis flesket flyter så synker vel hodet så vettugt som det er, så blir jeg duppende som en opp ned sånn badeand.. Nicey! Tror bøtte med vann hadde blitt sett på som en belønning uansett, men nå føler jeg vi sporer av litt. Tipset ditt var kjempefint, altså. For alle de andre ;oP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå