Gå til innhold

Gammel va ungen da dokker tok bort bagvogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å kordan vogn har dokker? =) Mini her e snart 6 mnd å vi har emaljunga duo? kombi edge,hehe =) å den bynn å bli litt kort te mini =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VI kjøpte ny vogn (teutonia mistral sport) da den gamle gikk i stykker, snuppa var da 4,5mnd. Gadd ikke kjøpe bag da (dyrt nok med vogn), så fra da av lå hun i sportsdelen med ryggen helt flatt.

Skrevet

Brukte aldri bagvogn til minsten. var vi ute å trilla, så hadde jeg tvillingvogna, snuppa var 14 mnd da ho blei storesøster. men jeg hadde skinnpose i vogna til han da, og når vi bare var ute, så lå han i sportsvogna med voksipose...

Skrevet

ok =) vi har også tvillingvogn =) 16 mnd mellom mine =)

Skrevet

Byttet ut bagen da han var 7 mnd.

Har Emmaljunga city cross.

Skrevet

har simo duo. Byttet bort bag-delen da han var 5 mnd. Da snudde han seg rundt på magen og bøyde seg over kanten for å se, så det var ikke lenger forsvarlig å bruke den. da fikk han heller sitte i sportsdelen og titte på verden. (var i januar, så jeg var ikke heeelt fornøyd, men ok! Han ble en glad gutt etter det!)

Skrevet

Vi hadde simo bagvogn fra 2005. Vi byttet ut den med sportsvogn like flør han ble 1.år. Brukte seler i vogna fra han var 9 mnd da.

Skrevet

måtte ta bort bagen da han var 5 mnd..

Skrevet

rart, AKKURAT det samme skjedde oss. Akkurat samme alder også, bare gutt, den gangen.(samme vogn og!)

Skrevet

5 mnd

Skrevet

Han var 7 måneder, vi har OTH. Trodde vi måtte bytte ved 5 måneder, for da ble han helt makk i vogna, men det gikk over.

Skrevet

Han var 7 mnd.. Han begynte å reise seg opp i baggen så da var det på tide..Vi har en BossonBaby Roma Kombi vogn..

Skrevet

Hadde samme vogn, og bytta da hun var 6-7 mnd.. For da begynte hun å sette seg opp.. Men var på vinteren så hun lå lunt og godt nedi lammullsposen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...