Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 33 uker og tror ikke jeg har kjent noe til kynnere ennå. Er førstegangs så jeg vet jo ikke hvordan det kjennes ut heller men... Er det noen flere som ikke har kjent noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du kjent at magen din har vært hard noen ganger da? Man trenger ikke kjenne ubehag eller smerter når man har kynnere.

Men visst du har merket at magen din har blitt hard av og til, så er det kynnere :)

Skrevet

hmm... jo har vel kjent at den blir hard noen ganger. Takk for svar, føler meg så "grønn" ;)

Skrevet

Jeg la først merke til kynnere i uke 38, er førstegangs. Jm sa det var helt normalt å ikkek jenne de før, men alle har de, selv om de ikke kjennes. Før la jeg en sjelden gang bare merke til at magen var stram, men nå kjenner jeg mens-murring og at strammingen er litt ubehagelig. Tar det som ett modningstegn. :)

Skrevet

Magen min strammer seg skikkelig på en av sidene. Står skikkelig ut i noen sekunder. Det føles som om det er babyen som strekker seg skikkelig, men legen sa det nok var kynnere. Hele magen kan jo også bli skikkelig hard. Det er absolutt ikke vondt her, litt moro egentlig. Men man kan fort bli lei når det strammer seg til hver gang man bøyer seg. Jeg er i uke 36 da..men stratet vel ikke ordentlig før i uke 34 ca..jeg er andregangs..

Noen som vet noe om dette: Har hørt at man bare får kynnere når man enten sitter eller står (husker ikke hvilket av de det var).

Kan man ikke få kynner om man f.eks sitter? For jeg får hvertfall det stadig vekk..både når jeg sitter og står..

Skrevet

kynnere kjennes som skikkelig mageknipe og magen din blir hard,når du reiser deg opp å går litt så forsvinner de....visst du har rier så blir de sterkere når du reiser deg opp,en rie varer i 60-90 sekunder mens en kynne varer i 20-40 sekunder.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...