Leirha Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Jeg fikk totalt latterkrampa av minsten for vel en uke siden, det resulterte i at vi begge satt å lo av hverandre en god stund. FESTLIG!
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Jeg ko så jeg grein da jeg var på fest i natt hos en kompis som fylte 30. Det var en tidligere kjendis der, og alle som ikke husket han fikk et hint av han som fylte 30. Så kom jeg på historien og hvor jeg hadde han fra.. Jeg lo så jeg holdt på å daue, og det gjorde resten også når de kom på hvor de hadde han fra.. Hovedpersonen selv var kanskje ikke så happy for at vi husket han kun på det viset.. Men VI fikk oss en sinnsykt god latter iallefall...
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Lo godt av røverhistoriene til typen til tanta mi i går....tårene trilla :-))) En liten promille hjalp også å lattermusklene....i dag har jeg litt hodepine....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Helt latterkrampe var det ikke, men lo godt i forgårs da gubben hadde sovnet da han hjalp snuppa medå legge puslespill. I mellomtiden hadde snuppa åpnet og klistret på alle prinsesseplastrene sine på magen hans (ved navlen der det er endel hår), og etterpå "hjalp" ham å ta dem av. Hylekonsert og latterkrampe om hverandre på de to og jeg lå og fornøyet meg i sofaen ) Lo også av mannens reaksjon på min teite, tørre humor i går da vi skulle se en nedlastet episode av Midsomer Murders. Den begynte med at det var svart/hvitt og stod 1916 nederst på skjermen, hvor jeg da utbryter "fader, også, det er en gammel episode du har lastet ned". Til min store overraskelse begynner faktisk gubben å le *fnis*
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 det var sånn 10 spørsmåls ting. til en dud i vg. og jeg har aldir likt han, men så spør de hvor handler du møbler? også svarer han: jeg vet ikke, pluttselig så dukker det bare opp nye her. hehe.. da lo jeg. typisk mann. også spurte de: hva var den forige arbeidsoppgaven din i huset? og han sa: sette på oblatet på bilen... DET er hard jobb det. klistre på 2 klistremerker.. hehe.. og der jo leeenge siden vi fikk de. hehe
^*^Ma85^*^ Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 det var i bilen på vei hjem fra ferie på fredag! mini ble litt lei så jeg satte på en cd til henne med barn som sang barnesanger. stakkar typen, han er ikke vant til sånt han. så ansiktsutrykket hans var så prisverdig at jeg lo omtrent sammenhengende til cden var gjennomspilt!
Alba44 Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 I går tidlig. Jeg observerte naboen på vei for å hente avisa med DEN sovesveisen. ALT håret sto rett opp, og jeg spurte mannen om han trodde naboen hadde stått på hodet og sovet :-D Jada, god humor i varmen.....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. juli 2008 #8 Skrevet 27. juli 2008 jo også lo jeg når doppler påsto at jeg hadde drukket opp vinen og at det var derfor jeg måtte ha en ostefondy oppskrift uten vin.. hehe
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. juli 2008 #9 Skrevet 27. juli 2008 Nå flirte jeg godt i alle fall, mortilgunnar )))
hamsterpia Skrevet 27. juli 2008 #10 Skrevet 27. juli 2008 I natt. Jeg hadde vært oppe og gitt minsten litt vann, og når jeg la meg igjen skvatt samboer`n min så fælt at han hylte rett ut, og armer og bein gikk rett i været. Var så komisk at vi endte opp med latterkrampe begge to. Sitter her og humrer og ler nå også når jeg tenker på det... !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå