Gjest Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Noen som vet hvordan det er å ta med barnemat som ferdigkartonger med NAN gjennom sikkerhetssjekken?? Eller må jeg ta med pulver og få vann når vi er gjennom? Usikker da noen sier det ene og andre det andre... blir så forvirret. Mat må det jo uansett være lov å ta med. Ja de kan be meg smake på melken, men da må jeg jo åpne kartongen og da er jo den kartongen ubrukelig.
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Jeg kjøpte NAN kartong, den var uåpnet og da gikk det greit.. Vet ikke om de var snille eller hva det var, men det var ikke noe problem for meg iallefall.
Mammaen til Isak Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Hvorfor må du ha ferdigblandet? Du kan risikere å ikke få det med deg, ja. Jeg hadde gått for pulver, i uåpnet pakker. Da vi reiste i fjor hadde ei venninne med seg morsmelkerstatning, ferdigblandet. De tok det fra henne. Ei annen hadde det i uåpnet eske fra levrandør, hun fikk ha det med seg. Får du ikke kjøpt nan dit du skal? Det er absolutt det enkleste, så slipper du noe styr
Musemor med tre søte små Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Ferdig kartong med NAN er ikke noe problem. Barnemat er tillatt i de mengder du trenger. Trenger ikke legge den i de blanke posene heller. Bare si at håndbagasjen inneholder barnemat til de i sikkerhetskonsrollen før den går i gjennom skaneren så går det bra. Vi har hatt med oss nan, saft, fruk, yogurt, middagsglass osv til gutten gjennom sikkerhetskontrollen 4 ganger på gardermoen og 4 ganger i Bodø og aldri hatt problemer
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Bare husk å ikke legge det i bunnen av sekken uansett hva du tar med deg. Stod bak i køen med noen sm hadde med både mme, middagsglass og diverse annet (de fikk ha med seg alt), men sykt kjedelig å vente på at de måtte rote alt frem fra bunnen av sekken så vaktene fikk sett det ;o)
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Okei, så fint. Takk for mange gode råd og tips. Tar både med pulver og NAN for sikkerhets skyld da. Tenkte mest på selve flyreisen og mating der. Kommer til å ta med HIPP pulver pakket i kofferten siden det er det vi bruker til vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå