Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Har surfet youtube etter musikk fra årevis tilbake og har mimret endel. Men nå trenger jeg noe for å cheere meg opp litt - tips til gladsanger eller tullete musikkvideoer?
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 ace of base dj bobo 2unlimited coco jambo, mr president? snap, rythm is a dancer Reel 2 Real - I Like To Move It he he..mimret litt jeg også nå
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2008 Hehe, så "i like to move it move it" fra Madagascar nå - det er jo en garantert smilemuskelstimulator )
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. juli 2008 *flire* Uff, jeg klarer ikke tenke på annet enn at hun shrekdama likner på ei i inngiftet familie. Det høres jo ikke akkurat ut som et kompliment, men det er noe med ansiktet og måte hun beveger seg på som er frktelig likt, selv om hun er _endel_ penere, da *s*
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. juli 2008 #9 Skrevet 27. juli 2008 hvorfor legger du inn min link igjen? hehe
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. juli 2008 For jeg er hermegås, vel!! Doh! *kremt* skulle være: http://www.youtube.com/watch?v=O_r2psdrQkM
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 27. juli 2008 http://www.youtube.com/watch?v=e1K7imtpfKk Denne lo jeg godt av da vi så rulleteksten på Bugs life )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå