snart en av hver;) Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 når starter man med dette evt? mange som utfører slik akupunktur?høres litt spennende ut..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 jeg begynte med dette når jeg var 35+1 . har bilder av hvor hun setter nålene på hjemmesia mi:) www.grysom.piczo.com. har nå vært på tre timer å syns d virker helt greit.. hvor stor effekt jeg får av d vet vi jo ikke før fødselen starter:P
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Det er litt forskjellig når de forskjellige vil at du skal starte,der jeg gikk skulle man starte mellom uke 32 og 35. Var bare 1 gang jeg da,ble så dårlig av det så orket ikke flere ganger...
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Jeg har blitt anbefalt å vente til uke 37, for da er babyen klar også. Anbefaler ikke å provisere fram noe hvis babyen ikke er klar, og tre uker før termin går jo bra ;-) Men er du stressa og sliten kan dette også hjelpe deg til å sove godt og slappe av noen dager..har jeg hørt av ei venninne som opplevde det.
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Synes det virker spennende med modningsakupunktur, men finner ingen "klinikker" /steder der de tilbyr det i Oslo. Noen som vet om et sted?
Inga-81 Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Familieklinikken på masjorstua, hun ene er både jordmor og akupunktør. Veldig trivelig sted som min jordmor anbefalte.
Løvemor77 Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 Jeg går til Astrid på Klinikk 10 A på Majorstuen. Hun er utdannet fysioterapeut og akupunktør. Veldig flink og veldig hyggelig!
AnnaLena Skrevet 27. juli 2008 #8 Skrevet 27. juli 2008 Min jordmor starter fra uke 37. Jeg kjenner mange som har gått der og alle skryter av henne. Hun har veldig gode resultater på modningsakupunktur. Vi er 6 venninner som venter barn, 4 har født og det gikk kjempe fint, korte og greie fødsler. Alle gikk til jordmoren jeg selv går hos. Det er på Meg og Magen i Tønsberg. Det er desverre 8 uker til jeg får starte med akupunktur for modning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå