Amalie82 Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Så langt i hvertfall! Begynte med å måtte støvsuge opp nok en fugl som pus hadde tatt inn ( Angrer på katteluke nå!), krangla med dusten av en samboer som jeg har, og savner jenta mi!! Og litt fyllesjuk!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 det kommer en dag, i morgen, du må tro å håpe at i morgen, blir det sol. alt ondt vil forsvinne, det gode vil vinne. i morgen la under skje ;-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Fordelen (?) er at det sannsynligvis ikke blir verre, hehe. Uff nei, skjønner følelsen av dritt-dag. Her ligger jeg inne og ser på været ute og er kjempemisunnelig på gubben og tuppa som er på stranda og koser seg. Og attpåtil kan ta seg en tur på gla'maten senere i dag om de hadde hatt lyst. Jeg får jo ikke være med på noe som er gøy i den tilstanden jeg er for tiden ( Ta deg en kopp kaffe (eller drink, alt etter hva du liker) og sett deg på terrassen med et blad/avis/bok, så skal du se verden er kanonbra om en halvtime )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 hys, jeg tror ikke hun vet det
Amalie82 Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2008 Misunner deg faktisk som er gravid! Selv om det er varmt i dag! Bare tenk på det fantastiske du har i vente!!! Nei, tror snart jeg hopper i bikinien og reiser ned på stranda sammen med venninna mi og go`jenta mi! Så kan dusten bare sove videre! Takk for oppmuntrende ord!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå