Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Så ligger jeg her da, svett og kvalm og fæl på snart 5. uka med sykemelding. Sola steker og det er deilig norsk sommer ute, men jeg ligger her alene på sofaen mens gubben og vesla koser seg med nistepakke på stranda. Jeg får jo ikke være med på noe som er gøy, jo!! Kan ikke si med nok kraft hvor mye jeg gleder meg til godt uti 2. tri når jeg har utsikter til bedring!!! *snufs*
Hegemor_ Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Har det på samme måte ja.... Ikke gøy. Krefter er det stor mangel på og jeg har 2 småtroll fra før. Alt blir opp til min kjære og jeg ligger her og føler jeg absolutt skulle gjort mer - men jeg klarer rett og slett ikke...
Gjest Tina-Mari Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Ja ha... Noen her syns synd på seg selv! Meg også... Dere er heldige...dere har NORSK sommer....jeg ligger her på sofaen i Spania uten airkondition, og gradestokken viser 40 grader!!!!!!!!!!!!! Jeg er på min 3 liter med vann, ogmin 459 tur på do...
Engodmagefølelse Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Norsk sommer en søren meg ikke no å kimse av om dagen den heller asså.. Tror ikke det her egentlig er noen konkurranse i å ha det verst. Når man ligger hele dagen (evt sitter med bøtta i fanget) og er totalt avhengig av partner er det igrunn samme hvor i verden man er for det er vondt uansett.
kei80 Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 ikke mye morro nei,hode i bøtta et hverdagen her også..dattern min er så trist for at mamma ikke får vœrt mer på noe.. men men jenter!kommer noe godt ut av det til slutt,selv om det er jævlig når det står på.. sender en klem over til dere!
sniiki-mamman til Thea& Elias Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 Synes synd på dere jeg... :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå