Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Hei! Jeg er alene med en sønn på ett år. Jeg og far har aldri bodd sammen og av forskjellige årsaker så ville han ikke ha noe med oss å gjøre. Da gutten var drøye 5 mnd., så kom han på banen igjen. Vi har siden møttes, men ikke på regelmessig basis. Kanskje gjennomsnittlig en gang i måneden. Min sønn har vært alene med sin far i en drøy halvtime ... Nå skal samværet inn i ordnede forhold, og vi snakker om 2 dager i måneden fast. Da hentes han på morgenen, og leveres før leggetid. Dere som har erfaring: Noen råd?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 jeg ville prøvd å fått til samvær oftere. for en 1 åring husker ikke så altfor godt. men det er jo forskjellig på 1 åringer også. husker din 1 åring i 14 dager?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Hmm.. ja, jeg har tenkt de samme tankene. Jeg skal ringe familievernkontoret i morgen for råd også. Jeg tror uansett jeg skal kreve at han stikker innom etter jobb for å hilse på de ukene han ikke har han. Så blir det treff i hvertfall en gang i uka. Min lille sønn ser laaangt etter menn som minner om faren. Og han har ikke sett han siden slutten av juni nå. Det er litt sårt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå