Gå til innhold

Hva er en kvinnes beste alder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har altså blitt (hmf) 31. Og synes at jeg er i min beste alder. Men det gjorde jeg også da jeg var 25. Noen som har noen objektive oppfatninger av når man er på topp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den beste alderen er den man er i akkurat nå. I hvert fall er det slik det til en hver bør være. Er man lykkelig og fornøyd med seg selv så spiller ikke alder noen rolle lenger enten man nå er ung eller gammel.

Skrevet

Nå er jeg 28 og har egentlig vært fornøyd siden jeg var 25.

Skrevet

Enig med Oktaviastar.

Jeg føler at jeg har det veldig bra med meg selv akkurat nå, og faktisk opplevde jeg en stor oppblomstring som kvinne etter at jeg hadde fylt 30, og jeg finner stadig ut at alder har nada betydning.

Så lenge man er frisk, såklart.

Men det gjelder jo for alle.

Skrevet

Den alderen hun er i, forhåpentligvis. Det må være jævlig kjipt å sitte og tenke at man peak'a for tretten år siden.

Skrevet

Ja det er nettopp det... Så man får satse på at man er på topp hele tiden da.

Skrevet

19 år! Da var jeg hot:p og gjorde mange kloke avgjørelser.....;)

Skrevet

jeg er av den mening at det ikke er en fastlagt alder på akkurat det. desuten mener jeg også det er store muligheter for flere høyder.

det koker vel egentlig ned til hvordan du føler deg og har det med deg selv og det som er viktig for deg der og da.

så hvorfor bryseg o alderen? den kommer og går likevel.(eller løper for enkelte)

Skrevet

Enig med Aliena, 31 er en kvinnes beste alder (akkurat nå) .. neste år er det nok 32 ja! Føler meg ikke noe annerledes enn da jeg var 20..

Livet er herlig - og vi MÅ jo leve i nuet ;o)

Skrevet

I trettiårene er kvinnen på sitt vakreste, i tillegg har hun fått såpass livserfaring at hun har mulighet til å være både klok, vakker og fruktbar samtidig!

Senere vokser vi bare i alder og visdom :)

Skrevet

En kvinnes beste alder:

Akkurat nå! - Alltid!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...