Gå til innhold

Går jeg fra han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min jobber MYE! Han har 100% jobb i tillegg til at han er selvstendig næringsdrivene. Oppå dette tar han hele tiden på seg å gjøre tjenester for andre. Han hjelper ikke til i huset og jeg tviler sterkt på at han kommer til å hjelpe meg noe særlig med ungen når den kommer ut, annet enn lek og kos. Jeg har begynnende bekkenløsning og da jeg ba han ta i et tak med gulvvasken sa han bare "jeg skal ringe mutter`n og be henne komme"... ER DET MULIG????? Vi har hatt maaaange krangler om det at han må begynne å tenke på å prioritere litt anneledes, han kan da ikke ha en familie om han ikke gidder å være sammen med oss..

Jeg bare gråter og gråter og prøver å finne en ny vinkling slik at han skjønner det, men jeg har prøvd alt. Jerg har snakket om det på en rolig og saklig måte, jeg har skrevet brev, jeg har hylt og skreket, jeg har grått og jeg har truet med å forlate han. Alt til ingen nytte. Jeg har rett og slett lyst å banke litt vett inn i skallen hans.

Jeg vil jo gjerne at dette skal funke, men viss ikke noe endrer seg så kommer det ikke til å funke, jeg haråreslått parterapi eller at vi setter av en dag i uka til å være sammen, men "han har viktigere ting å gjøre".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...