Gjest Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Er lenge til, men godt å ha goood tid til planlegging og spare opp litt penger 17.07.2010 gifter vi oss
3b@rnsmor-30* Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 gratulerer så mye med fastsatt dato!!!! blir sikkert fint! ja kjekt å ha god tid =)
Krokka og prinsessa Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Hærlig! Gratulerer!! Selv har vi ikke satt dato engang, fordi vi skal flytte til hjembygda igjen og bygge først. Så her blir det nok 4-5 år til.... Men jeg gleder meg! Kos deg med planleggingen!!!!!
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Skal bygge om huset neste sommer, og hadde ikke lyst på bryllup og ombygging av hus samme året.. Så da ble det året etter,,,,
Poteto Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 så kjekt kos deg mye med planlegginga å lykke til gratulere med forlåvelse å bryllupsdato (
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Takk og takk blir spennende.. Tror nok ikke jeg begynner å planlegge allerede nå, men om ett år bør jeg nok begynne ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå