Gå til innhold

Da er datoen for bryllup satt..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er lenge til, men godt å ha goood tid til planlegging og spare opp litt penger ;) 17.07.2010 gifter vi oss :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så mye med fastsatt dato!!!!

blir sikkert fint! ja kjekt å ha god tid =)

 

 

Skrevet

Hærlig! Gratulerer!! Selv har vi ikke satt dato engang, fordi vi skal flytte til hjembygda igjen og bygge først. Så her blir det nok 4-5 år til.... Men jeg gleder meg! Kos deg med planleggingen!!!!!

Skrevet

Skal bygge om huset neste sommer, og hadde ikke lyst på bryllup og ombygging av hus samme året.. Så da ble det året etter,,,,

Skrevet

så kjekt :) kos deg mye med planlegginga å lykke til :)

gratulere med forlåvelse å bryllupsdato ;) (

Skrevet

Takk og takk ;) blir spennende.. Tror nok ikke jeg begynner å planlegge allerede nå, men om ett år bør jeg nok begynne ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...