Gå til innhold

Hvilken hobby har dere?

Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

har vel egentlig ingen jeg.. Utenom barna =) og trening.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mange ting som intereserer meg og som jeg har lyst til aa gjore. Men barna tar mye tid, og naar jeg har litt ekstra tid leser jeg en bok. Eller saa er jeg her inne. Blir nokk bedre tid til andre ting naar lillebror er litt storre :-))

Skrevet

Alt for mange som jeg ikke har tid til med 2 små og en mann som er selvstendig (jobber dag/kveld/helg og enda ferie).

Driver med brodering (korssting), sying (klær) og papirklipp.

Er mange andre ting jeg liker å gjør: lese bok, ordne i hagen osv...

Skrevet

Sykle, er kjempeglad i å sykle. Vi er ofte på sykkelturer. Hater å trene organisert, men er veldig glad i å sykle, særlig i skogen og slikt terreng.

Ellers så leser jeg, hekler og nå er min nye hobby å BaMme!

Skrevet

Broderer litt i perioder. Lenge siden nå da. Og jeg bammer endel. Ellers tar jobb og unger mesteparten av tiden min.

Skrevet

Av den tida som er igjen når "pliktene" er gjort går mye til strikking og lesing, og nå i det siste dib og bam.

Skrevet

Jeg elsker å strikke og sy, og en sjelden gang, når jeg orker å dra fram alt utstyret, lager jeg grafikk. Drømmer om å flytte til et sted der jeg har plass til "verksted", så jeg kan ha alle tingene framme hele tiden. Symaskin, garn, presse, maling osv. Sukk...

Skrevet

Barna tar nok det meste av tiden, leser 7 bok serier for tiden, men de kommer jo ut så alt forskjelden...hehe:p... også bammer jeg da.

Liker å sykle men får aldri tid....

Skrevet

Holde kontakt med venner, nettforum, lesing og skriving.

Skrevet

Jeg må si meg enig i de andre som har svart, at barna tar det meste av tiden.

Men jeg liker å svømme, pussle, være med venner, lage mat, trene aerobic, sitte på dataen, kjøre bil, sole meg, shoppe, løse kryssord og sudoku.

Skrevet

Bortsett fra prinsessa ........og mannen min og da (får ikke glemme han) (;P)

Så er det fotografering og håndarbeide (strikking og hekling) som er min passjon :)

Skrevet

Broderer litt, men det er lenge siden.. Egentlig lenge siden jeg ha gjort noen av mine hobbyer... Men som sagt brodering, også lage kort og holde på å lage personlige album.. Også mann og barn så klart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...