☠Diamanda Galas☠ Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 må bare lufte ut litt! trodde jeg hadde mistet da jeg fikk blødning med litt koagulert blod da jeg var i uke 5.sjekket på innvendig UL i uke 6, og gyn så ingenting, og slo fast SA eller at jeg var noen uker kortere på vei(det mente jeg var litt rart, så jeg antok SA). gyn målte hcg so var på 130, og utelukket at jeg hadde en exu. tok en ny blodprøve etter et par uker for å sjekke at hcg var ute av kroppen, en hadde da steget til 2700!!! klarte ikke selv å stole helt på at jeg var gravid, selv om kroppen hele tiden var veldig tydelig på dette. siste uka har jeg hatt litt småblødninger (etter samleie ) og for to dager siden litt mer og koagulert blod som sist!ingen smerter denne gangen heller.bare stikking som om det vokser... Blir sprø snart, og er innstillt på det verste.skal på føds.pol på ahus på mandag 4.aug, og får vel bare vente og se... ble litt langt, men det hjelper å få det ut!!!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. juli 2008 er vel ca 9 uker nå..tenker jeg...
småsmurf Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Håper virkelig at det ordner seg for deg! Men det vil tiden vise. Hopper over på neste trimester nå, er 12+1 idag, håper du dukker opp der om 3 uker!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå