Gjest Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Er det ok? Og hvor mye hadde dere gitt? Er til søskenbarnet mitt.
A4 Husmor.... Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Ville ikke gitt penger så sant du ikke har planer om å gi noen tusen. Synes det er greit fra foreldre/ besteforeldre som gjerne gir et større beløp.
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Hadde ikke planer om mange tusen nei, men kansje en får vell finne en gave lell da. synes bare det er så "bortkastet" da de har "alt". bedre de får kjøpe noe eller ha som lomme penger på bryllupsreisa da.
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Er det ikke bedre med penger da? kan brukes overalt?
malingus Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 Vi var nettopp i bryllup til et vennepar (også fadderene til mini). De ønsket seg penger til bryllupsreise. Vi gav 800 kr. Synes det var en fin gave jeg! Var jo det de ønska seg. Hvorfor skal man på død og liv gi hardangerbestikk og servise og sånne kjedelige ting som folk kanskje ikke ønsker seg? Jeg ville blitt mer gla for den gaven vi gav, enn noe tull vi ikke trengte eller ønska oss! Gi penger du! Og 1000 kr er mer enn nok!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. juli 2008 #8 Skrevet 27. juli 2008 Synes så absolutt du kan gi en tusenlapp!! Kjempeflott gave spør du meg og de kan bruke pengene på det de selv ønsker. Et gavekort er også et bra alternativ, men bruksmulighetene begrenser seg litt da. Men får man et gavekort på et stort senter eller noe, så burde man jo klare å få brukt det på noe man ønsker seg, for da er det jo gjerne et reisebyrå og møbelforretning på senteret:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. juli 2008 #9 Skrevet 27. juli 2008 Går an å få kjøpt MasterCard gavekort om du ikke har lyst å binde beløpet opp i en bestemt butikk. Eller gavekort på Sten&Strøm som kan brukes på mye ulikt. Vi fikk penger også til bryllupet - alt fra 200lapper til 1000lapper, men disse pengene har en tendens til å gå til ting som ikke er minnerikt (feks å betale en regning eller handle middag for) så jeg satte mer pris på de gavekortene vi fikk. Trengte også ny støvsuger, så 3-4 gavekort ble nok til det )
Anni30 Skrevet 27. juli 2008 #10 Skrevet 27. juli 2008 Penger er veldig ok!!! nei til flere riskokere, eggkokere og mer hardangerbestikk!! )) som regel har to husholdninger slått seg sammen og har det meste og for og være ærlig kjøper man vel helst det man vil ha selv, ikke for å virke utakknemlig eller snobbete.... tenk deg hva de slipper å bytte!! Vi ønsker oss selv penger. Har hørt at beløpet tilsvarer ca kuvertprisen, sånn ca! litt mindre selvsagt om man er kaffegjest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå