MiPE Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 MIn gutt er 3 år og 2 mnd og har sovet uten bleie på natten i ca 7 mnd. Nå har han begynt å tisse igjen. Vi har fått tips om å ta han på do når vi legger oss, men tror dette egentlig er litt dumt..... Uansett... han tisser også når vi gjør dette. Sier han drømmer og at han da tisser. Lei av å vaske dyne og sengetøy. Trenger råd!!
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 har ingen råd. ville bare si hvor flink gutt dere har
metaMORfose Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Kan være varmen som plager ham litt. Da sover man ikke så dypt, og drømmer mye. Kan da være vanskelig å komme seg ut av drømmen og inn på do for en liten pjokk. Gi det litt tid, og ikke fokuser noe på det. Regner med at han ikke får noe særlig med drikke på kvelden? Om sommeren drikker vi jo en hel del mer, i alle fall i vår familie. Og så er det ikke alltid vi svetter så mye allikevel. Kjempeflink gutt. Fortsett å gi ham selvtillitt på at du kan. "dette kommer til å gå bra, for jeg vet du kan. Når du må tisse om natta, så kommer du til å våkne!" Det var pedagogens tips )))
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Har ingen råd til deg, men jeg ville nok tatt på bleie om natta for en periode. Flink gutt du har som sluttet så tidlig.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Prøv å gi han litt salt pålegg til kveld, det skal hjelpe har jeg hørt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå