Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Her driver jeg og pakker, skal bo hos søs mi nede i Oslo for å passe på dyrene hennes + at det er kortere vei til Ekebergsletta! Samboeren trener et lag + at han er spillerutvikler og må følge med på noen andre lag. Kjempegreit å bo i til søs mi da, siden hun er på ferie! Vi skal en tur til Ekebergsletta iallefall, også lurer jeg litt på om jeg skal spørre samboeren om vi skal besøke foreldrene hans. Jeg har jevnlig kontakt med min familie, snakker med mamma MINST en gang i uka og søstrene mine annenhver dag omtrent. Mens han.... Vi har ikke vært på besøk hos de siden i 17,.mai... Jeg liker bare ikke det, prøver å få samboeren til å ringe og besøke de oftere, hehe:) Men, det er vel bare slik noen familieforhold er... =)
Poteto Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 så kjekt da må kose dere mye! hvilken dyr er det du skal passe? vi har en jente som er 1 år i dag, så vi får vell litt besøk.(full feiring i morgen') ellers skal eg hvile litt pga nabofest i natt som ikke gav seg før kl hal 6!!!!!!!!
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Her er det motsatt ang familie,vi bor i samme hus som svigermor og svogeren min med frue.Så hans familie ser vi flere ggr daglig,mens min ser vi altfor skjelden. I dag står rydding og sortering av klær på lista,samt vaske litt hus på morran. Så tenkte vi å ta en fisketur i det fine været;-) Hadde egentlig tenkt oss på visning,men etter å ha lest taksten på huset utgår det...
yasmina Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Her blir det shoppingmall og lekeland Jeg har noen smaating som ikke er i orden enda og naa er det bare 8 dager til KS saa det begynner vel aa bli paa tide. saa da blir det shopping paa meg mens ungene koser seg paa lekeland.
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Om det er noe trøst, så får vi idag besøk av mormoren, og tanta til sambo..som han ikke har sett på 7 år! De kommer med fly til oslo, og skal innom her en liten tur før de drar igjen... Så jeg skal sparke gubben opp for å rydde ferdig! Jeg har laga ferdig en kake, rydda kjøkkenet, gitt minsten mat, og lagt han igjen... Skal snart ned og sette på litt vask.. Og når det er gjort, og alle er våkna, DA ER DET STRANDA!!!!!!!!!!!:)
LadyLuck & Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 blir nok å slappe av, og så mate de teite kattene senere (tanta til ungene sine katter...)
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 skal en tur på jobb nå, er vel klar om ett par timer, så blir det strandliv noen timer på dagen, før jeg skal hjem og pleie svangerskaps kvalmen min.. pleier ikke sette inn før på ettermiddagen heldigvis så da får man utnytte morgene og fomiddagene ha en fin dag alle som en!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. juli 2008 Legøya: 2fugler og 2kaniner! Den ene kaninen er egentlig min, som søs mi skulle passe på mens jeg flytta fra Ål til Kløfta. Men, hennes kanin og min kanin ble så gode venner. Jeg hadde ikke hjerte til å skille de da, hehe Gleder meg masse til å være sammen med "min" kanin igjen!! Søs mi sier alltid at Tequila (kaninen) er så rolig når jeg koser med henne.. Herlig å høre:) Men, jeg vet hun har det mye bedre hos søs mi, enn i min knøttlille leil... Oioi, gratulerer så mye til mor og barn! Regner med du syns tiden har gått fort, hehe Kose dere masse sammen da! Kjedelig når folk ikke kan DEMPE seg i det minste..!
prekæs Skrevet 27. juli 2008 #10 Skrevet 27. juli 2008 Vi skal på skautur. Skal pakke nå og regner med minst to mil i skauen, blåbær og muligens en dukkert i ett tjern. I en folketom skau. Deilig. Tipper stranden 5 minutter unna er stappfull i dag, og jeg skal definitivt ikke fylle den ytterligere:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. juli 2008 Spinderella: Ååå, fisketur høres deilig ut! Jaa, jeg har jo flytta fra min mamma + pappa og ene søs mi. Syns det er kjempetrist, siden vi har det forholdet som vi har.. Menmen, heldigvis har vi tlf!
Poteto Skrevet 27. juli 2008 #12 Skrevet 27. juli 2008 tusen takk ja, vi skal kose oss.. har allerede kost oss i flere timer.. måtte jo vakne hal 7.. tio har gått fort, men ikke så utroli fort faktisk.. hehe.. ja, han skal få høre det i dag! sånt gidder eg rett å slett ikke.. ha en fine sommer dere alle bra navn på kanine foresten
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 27. juli 2008 7år?? Hjelpes.... Det er lenge!! Strand er herlig da!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 27. juli 2008 Onemore: Da får dere jammen kose dere!! Håper den siste uka går fort nå da, blir nok spennende når dagen endelig kommer! =) Kos dere idag! =)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 27. juli 2008 Hehe, teite kattene ;o)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #16 Skrevet 27. juli 2008 White: Kose dere masse. Kjedelig med sv,skaps kvalme!! ;( Men, godt at det ikke varer hele dagen også da.. Ha en fin dag du også!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #17 Skrevet 27. juli 2008 prekæs: det høres faktisk utrolig koselig ut! Litt annen dag enn som du sier: stappfull strand.. Kos dere masse!
LadyLuck & Skrevet 27. juli 2008 #18 Skrevet 27. juli 2008 feite sure katter.. (elsker katter, bare ikke disse) og tre kvarter å gå hver vei i varmen....
prekæs Skrevet 27. juli 2008 #20 Skrevet 27. juli 2008 Det er faktisk veldig koselig. Og tassen sitter i trille da det er gode turveier hele veien. Og egentlig har han veldig moro av alt det rare han ser. Maurtuer og slikt:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #21 Skrevet 27. juli 2008 Hehe, har en svart katt som jeg ikke er spesielt GLAD i, egentlig. (liker å si det til meg selv iallefall) Men, så ble han borte i 3dg. Etter han kom tilbake har jeg blitt såå glad i han. Men poenget var da, at han er så sær og sur. Jeg har en annen katt som jeg har hatt i 13år, han er.. Verdens snilleste katt. Men den svarte katta til samboeren. Huff! ;o) (men jeg er litt glad i han for det da....) ;o)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #22 Skrevet 27. juli 2008 Hmmmm... Hvem da? ;o) hehe ; Kose dere masse da!! =)
Musemor med tre søte små Skrevet 27. juli 2008 #23 Skrevet 27. juli 2008 Vi skal på 3 visninger. En på Siggerud, en på Vestli og en i Nittedal
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #24 Skrevet 27. juli 2008 Nesten slikt man burde hysje om, så ikke mange familier får for seg å ta slike turer akk der.. ;o) hehe Akkurat NÅ lengter jeg tilbake til Åfjord. Rett bak huset vårt (eller.. mamma og pappa sitt) har vi en skog hvor jeg og broren min gikk i. Plukket bær, lekte gjemsel ++ Der skal jeg gå neste gang jeg skal oppover til Tr.lag! Ta med Daniel... = ) Er så ukjent på Kløfta, også er jeg så redd for å gå meg bort, hehehe
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #25 Skrevet 27. juli 2008 På Vestli har jeg bodd en gang i tiden... Hehe:) Der fikk jeg tatt tattoen min også, hehehe=) Ha en fin dag da!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå