balsam Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 han er rosa på leggene og lårene.... han har liggi i skyggen i baggen hele dagen(utenom ved mating, men da hadde jeg håndkle rundt hele ham..) hvordan kan han ha blitt solbrent?? herregud hufff....føler meg elendig!!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Sola reflekteres dessverre. Smører med 40 selvom han er i skyggen. Uff, det går nok kjempebra, men har du noe mild fuktighetskrem så syns han sikkert det er svalende med det også i dag. Lykke til, ikke føl deg elendig, slikt kan skje alle i en eller annen form. Hadde en nestenulykke her selv i går pga min ubetenksomhet.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 ta på alovera eller yoghurt. gråter han fordi det gjør vondt? eller fungerer han som normalt? sånt kan skje alle!
balsam Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2008 han viser ingen tegn til at det gjor vondt, og kjennes ikke varm ut, men kan se at han er bittelitt mer rosa enn vanlig...=( skal smøre ham i dag hvertfall!!!! huff!!!
LadyLuck & Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 er det ikke eggehvite som er så bra mot solbrenthet??
LadyLuck & Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 jo er vist det... http://www.allergiviten.no/index.asp?G=2786&ID=6156 morsmelk står det at er meget effektivt..
EinFrosk Skrevet 27. juli 2008 #8 Skrevet 27. juli 2008 Det mange ikke vet er at 50% av strålene likevel kommer til. Godt han ikke ble så brendt at det er vondt da:-) Kan prøve med aloe vera, det lindrer godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå