Gå til innhold

barn med til danmark

Anbefalte innlegg

Skrevet

med danskebåten, hva om kvelden? bare lar dem være på lugaren alene og sove? eller passer ikke slik ferie for de med barn under 3år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke reist med Danmarksbåten med barn, men kunne helt sikkert gjort det.

Ville aldri latt de ligge alene på lugaren, nei. Hadde sittet der selv da.

Skrevet

sittet der fra 19 om kvelden. kanskje få den beste lugaren da:). er vandt til de bittesmå ut vindu eller med et lite et

Skrevet

jeg hadde tatt med vogn så kunne han sovet i vognen ved siden av oss.

Skrevet

Ta med en bok eller noe da? Eller vogn som mortilgunnar sier.

Vil si det er ganske uansvarlig å gå fra sovende barn alene på en lugar i alle fall :-S

Tenk hvis det begynner å brenne...

Skrevet

Vi reiste med danskebåten for 2 uker siden,

med 2åringen og snuppa på 5mnd.

Det gikk veldig bra,vi hadde en ganske stor lugar,

så vi hadde sofa vi kunne sitte i å se tv etter ungene hadde sovna.

Skrevet

Vi reiser mye med båten til Danmark.

Men nå er jo spørsmålet, er det turen med båten som er pointet eller skal dere faktisk til Danmark mer enn den tiden før båten går tilbake igjen.

Man MÅ ikke legge barna kl 19, spesielt ikke på tur med danskebåten. Da ville jeg heller tatt med meg barnet og satset på soving i vogn.

Jeg vet at med våre barn så blir det aldri noe soving i vogn med så mye lyder og sånt, så vår har vært våken til hun er skikkelig trøtt, så har vi gått på lugaren og lagt oss.

Vi har gjerne att 4stjerners lugar og da tilgang på tv på rommet og stor dobbeltseng, så har vi koset oss videre der.

Men jeg vil, dersom dere skal på ferie til danmark anbefale superspeed som båt, den tar 3 timer 45 min fra Larvik, 3 timer og 15 min fra KrSand.

Meget behagelig og rask måte å reise på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...