:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 hadde jeg hatt en pistol hadde det vært hull i tv. men jeg har ikke en fjærnkontrol en gang, noe som betyr at jeg må reise meg for å skifte kanal og igjen krangle med småen. vi som akkurat har blitt venner etter is kranglen...
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Ja, enig med deg. Han er irriterende uintelligent ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2008 JA! det er helt sykt hvor irriterende man kan bli bare fordi man er dum. (også har jeg kanskje litt kort lunte i dag)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Hmm, antar at jeg burde være glad for at Daniel ikke står opp så tidlig! hehe =) Så slipper jeg slike krangler + dumme menn på tv`n ;o)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2008 hvorfor i alle dager er du våken om småen sover? det er jo bare underlig... hehe når legger du han? for å få han til å sove lenge
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Hehehe, jeg er en underlig skrue! ;o) Nei, jeg liker å ha en time for meg selv på morgenen egentlig. Deilig å slappe av og våkne uten å være avhengig av at Daniel skal ha all oppmerksomhet. Liker å ha gjort meg istand først, så kan jeg lage istand mat ++ til D etterpå. Han legger seg mellom 2030 og 2130. Nå i sommer har det blitt 2130 egentlig. Da våkner han som oftest kl 09 selv. Innimellom må jeg vekke han når kl blir 0930-1000. Han sover lenge, hehe Han har alltid lagt seg til samma tid, helt fra han var 4mnd. Men, nå begynner han i bhg i aug, så jeg vekker han opp litt tidl hver morgen nå. Må gjøre det for å få en annen døgnrytme. Det blir tøft det - stå opp kl 0630 istedenfor mellom 0830 og 0930.. ;o)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2008 ja sånn husker jeg at jeg også gjorde med småen når vi var i permisjon. sto opp 11 og sånt.. hihi.. men du er en merklig skrue! sette på vekkeklokka, det er jo bare sykt! ;-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. juli 2008 #8 Skrevet 27. juli 2008 Hehe, jeg er egentlig ikke slik. Jeg elsker å sove lenge. Men, siden vi skal begynne i bhg og jobb, så må jeg også begynne å legge om litt her. Jeg LIKER det ikke, men det er en annen sak.. Før, når han ikke gikk (og ikke skulle begynne for fullt) i bhg, så vekte alltid HAN meg ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå