alleminesmå Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Nå er det siste dagen for stemming. Etter å ha leder i hele går, kom dette bildet og legger seg foran oss. skikkelig irriterende, føler for en gangs skyld at jeg hadde en sjanse. Om dere liker bildet, det vet jeg flere gjør Så blir jeg glad for en mega push fra dere og alle i en mils omkrets eller ti fra dere igjen...ler https://lagring.online.no/sections/competition/view.php?id=13&sortby=votes#3590 Tusen takk for all støtte......
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 jeg har stemt før. men jeg vil bare si at det er mellomrom i linken din
alleminesmå Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2008 Er det.. takk for at du sa ifra. Husk at du kan stemme hver dag! Takk for stemmen! https://lagring.online.no/sections/competition/view.php?id=13&sortby=votes#3590
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 da har jeg stemt i dag også. det var forsovit hull i denne linken også. teite dib
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 nå har jeg stemt-igjen... hva vinner du?
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Stemmer ikke fordi jeg fikk helt frysninger av det bildet.. :-S Liker ikke gråtende nyfødte.
blåbæret Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 Da har jeg stemt, ser ut som dere leder med 1 % så blir spennende dette.... Lykke til!
alleminesmå Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. juli 2008 Tusen takk dere....Hadde ligget langt nede uten dere.
Poteto Skrevet 27. juli 2008 #9 Skrevet 27. juli 2008 off. er enige med spetakkel eg.. sorry, får ikke min stemme..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå