Gå til innhold

Gir dere meg en kjempe dytt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det siste dagen for stemming. Etter å ha leder i hele går, kom dette bildet og legger seg foran oss. skikkelig irriterende, føler for en gangs skyld at jeg hadde en sjanse.

 

Om dere liker bildet, det vet jeg flere gjør :)

Så blir jeg glad for en mega push fra dere og alle i en mils omkrets eller ti fra dere igjen...ler

 

https://lagring.online.no/sections/competition/view.php?id=13&sortby=votes#3590

 

Tusen takk for all støtte......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har stemt før. men jeg vil bare si at det er mellomrom i linken din

Skrevet

da har jeg stemt i dag også. det var forsovit hull i denne linken også. teite dib

Gjest Sekretøsa
Skrevet

nå har jeg stemt-igjen... hva vinner du?

Skrevet

Stemmer ikke fordi jeg fikk helt frysninger av det bildet.. :-S

Liker ikke gråtende nyfødte.

Skrevet

Da har jeg stemt, ser ut som dere leder med 1 % så blir spennende dette.... Lykke til!

Skrevet

Tusen takk dere....Hadde ligget langt nede uten dere.

Skrevet

off. er enige med spetakkel eg.. sorry, får ikke min stemme..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...