Gå til innhold

gråter mannen deres av en trist film?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og syn dere det er søtt at han er følsom? eller bra at han er matcho? eller slipper det ikke noen rolle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei..

På de 9 årene vi har vært sammen har jeg bare sett han gråte ved barnefødseler (våre unger) og i begravelser.

Han er bare sånn - ikke følsom og ikke macho egentlig. Men jeg hadde fått litt fnatt hvis han gråt av Titanic altså :-S

Skrevet

hehe... jeg datet en gutt en gang som begynte å gråte fordi jeg kom forsent hjem til middag... jeg ble gal. han gråt hele tiden for alt. jeg følte meg som den slemme mannen som ga f i kona si... hehe

Skrevet

He he, det hadde jeg aldri orket. Hadde nok blitt slem da, og bedt han snurpe igjen... ;-)

Skrevet

det var det jeg ble. jeg ble fryktelig slem. vil ikke være sammen med en jente heller da... hehe

Skrevet

Huff, det var litt i meste laget kanskje ja. Hadde aldri jeg klart å leve med. Min mann er en fin mellomting, myk og macho. Han blir rørt av ting :)

Helt perfekt :) :) :)

Skrevet

Han ser ikke triste filmer, kun action/thriller eller grøsser som gjelder for han :-p

3 ganger har jeg sett han gråte, første når min mormor ble begravet, og andre og tredje når jeg fødte begge barna.

Skrevet

ikke av filmer som titanic etc, men av en skikkelig god film (rainman f.eks) kan han ha tårer i øyekroken (men gråter ikke....)

Skrevet

Nei, han griner ikke av filmer.

Men han griner om det er noe virkelig som er trist. Om det er noe med meg eller sønnen vår f.eks.

Han er ikke spesielt macho selv om han ikke griner under film vel? Han bare engasjeres ikke av triste filmer.

Skrevet

Det har jeg ikke opplevd. Han ser stadig rart på meg og sier: det er bare en film...

Men viktige/triste hendelser i livet gråter han for, men sjeldent. Jeg vet det stikker dypt hvis han feller en tåre.

Skrevet

han gråter ikke som i hulk hulk, men han får tårer i øynene av barnefødsler, begreavelser og dumme sportsfilmer. helt utrolig. Mens jeg bæljer ukontrollert av ekstrem oppussing usa, får han en kvart tåre i øyenkroken (kanskje) og kaller det hysteri.

Skrevet

Litt usikker - har ikke sett så mange triste filmer med ham. Men vi har sett feks amerikansk ekstrem oppussing sammen noen ganger, og der kan jo historiene bak være veldig gripende og da har jeg sett at han kan ha fått "klump i halsen" og blitt litt blank i øynene, men ikke grått skikkelig. Det har han kun gjort i familiebegravelser og fødselen til snuppa + bryllupet vårt. Jeg ser nok ikke på ham som utpreget macho, men det har ikke noe med evnen til å bli rørt å gjøre, det er generelt hele personligheten. Utpreget macho for meg er muskler og skitt under neglene etter en dag på jobb (type verksted eller liknende) - men han kan godt gråte.

Har en kompis som er veldig lettrørt og det syns jeg er veldig sjarmerende - men han griner ikke for "ingenting" ala eksen til mortilgunnar - da hadde jeg blitt svett, asså!

Skrevet

Han gråter aldri av filmer, men felte sine modige tårer på veg ut fra kirka i bryllupet vårt :-)

Så han kan gråte av ting som er viktige for ham, men ikke av en historie på tv. Synes det er helt greit at han kan vise følelser uten å gjøre det til stadighet.

Godt å se at når det gjelder så er følelsene der hos ham også. Ville nok følt det litt ukomfortabelt med en som aldri gråter, men vil ikke ha den sipperen heller. Bare littegranne kresen, ja.

Skrevet

Nei, har aldri sett han har grått av en film. Har kun sett han gråte da det har vært veldig vanskelige episoder i livet hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...