petite fleur Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Sovna like etter kl 20 (!) i går kveld, og våkna kl 23. Klarte ikke å sovne igjen før klokken var nærmere 04 i morges, også våkna nurket nå kl 06. Zzzznoooork.....noen som kan komme å overta her litt, så går jeg og legger meg igjen? Meget snill gutt som leker for seg selv, skulle ikke by på noen problemer :-)
madame Mim Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 hihi, godt å høre at vi er flere. Snuppa mi ( også født i oktober ) er også myyyye våken hver eneste natt. Så er det mårra mellom 5 og 6... tungt..
mai mammaen til to Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 hihi.. jeg sovnet tidlig i går jeg og våknet kl 6. nede ligger gubben og begge ungene og sover søtt..hihi.. digg å sitte oppe litt alene og... men er dårlig da.... men men..
petite fleur Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2008 Jeg skal ikke klage på gutten min, han har sovet i ett strekk fra 18.30 i går til kl 06 i dag, det er JEG som pokker ikke har evnen til å sove...:-) Blir kanskje bedre når vi kommer i gang med jobb og barnehage. Hurra for oktoberbabyer;-)
Nusseline♀♀♂ Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Lillemann her har begynt å våkne 4.50 hver morgen. Så jeg er trøtt ja.. Kan ikke skjønne at han ikke trenger mer søvn. Han legger seg 19.30 og sover ikke på dagen..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 hehe... jeg er altid trøtt jeg. ihvertfall 13 av 14 dager... idiotbaby som skal stå opp klokkam 6. det burde ikke vært lov. føler med alle som har barn av samme typen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå