Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Hei Et litt spesielt spm som jeg i mitt (kanskje naive hodet) ikke helt skjønner hvorfor ikke har vært noe tema her (som jeg har sett i allefall). Jeg (som mange andre) liker stort utstyr. Jo større jo bedre! Trenger ikke kommentarer på det, for det er ikke det spørsmålet dreier seg om. Jeg tenker at det må jo være lurt den siste tiden før fødsel å bruke slikt hyppig... Med oljer... Den mest ekstreme dildon jeg har, må man ofte jobbe en halvtimes tid for i det hele klart å få inn, og det MÅ da hjelpe i forhold til fødsel. Skjønner at det ikke gjelder mormunnen og DEN åpningen, men tar jeg fryktelig feil? Og om jeg ikke gjør det: hvorfor gjør ikke folk det mer da? Selvom man ikke synes det er like moro som jeg, så ville jeg jo tro man var villig til å pushe seg selv litt for å unngå totalruptur...??? Tilsvarende med fisting... Dette er faktisk et seriøst spm, og som sagt vet jeg at det nå klør i finga på mange som vil slenge med leppa. Jeg gjentar: Poenget her er ikke mine seksualvaner, men å unngå revning...
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Veldig enig med deg, men stort utstyr, fisting osv... men, så vidt jeg har forstått frarådes fisting under svangerskapet, og har derfor holdt meg unna det største utstyret og... om dette er helt feil skal jeg kanskje prøve det litt på slutten?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Ja, jeg har også holdt meg unna det ekstremt størtste nå i sv.sk. og det er jo natulig underveis... men når man har et par tre uker til termin.... Tror jeg må sette i gang da.. Kanskje ta det opp med jordmor neste uke....
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Har ingen erfaring med verken fisting eller stoore leketøy men en av grunnene til at det ikke anbefales er pga faren for infeksjoner! Jeg ville vært svært forsiktig og brukte ikke "normale" leketøy engang den siste tiden. Det er ikke meningen en skal "oppi der" å rote da. Bortsett fra det vil ikke fisting/store leketøy gjøre fødselen enklere eller hindre revning.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Hvorfor ikke? Hvorfor er det infeksjonsfare forbundet med det...?Rent leketøy, rene hender... Men var ikke det jeg mente med hvorfor ikke... Hvorfor vil det ikke hjelpe mot revning? Om jeg tøyer med diger dildo, så vil jo skjeden være mer vant til tøying og utstrekking av kjøttet når fødsel skjer. og da også ved bruk av oljer burde jo slimhinnene være mer tøylige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå