Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ligger bare å vrir meg i senga,fordi det er sååå varmt! Har vinduet på vidt gap og ikke noe dyne,men det hjelper ikke. Dette er første gang jeg går gravid på sommeren, og jeg har bare en ting å si. Aldri mer!! Begynner også og grue meg til å føde i denne varmen. Håper bare at de har noen form for air condition på sykehuset der jeg skal føde. Ellers kommer jeg vel til å få heteslag. Er det flere her som ikke får sove?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp for varmt.. finner ingen gode stillinger.. blæh...

Skrevet

jeg ga opp.Er varmt nede på stua også, men mye kjøligere ennn oppe på loftet. Der var det så ubehagelig, så jeg bare gikk ned på stua igjenn. Sola skinner rett inn på soverommet vårt ganske så lenge utover dagen.

Men hele loftet er varmt. Svart tak som varmer opp hele etasjen. grusomt!!

Hjelper ikke å ha vinduet åpent engang.

Skrevet

Har så lyst til å sove på magen, men det går jo ikke. Nå gleder jeg meg bare til å bli ferdig. Syns alt er så slitsomt og tungt nå på slutten. Hvor lenge har dere igjen da? jeg har 3 uker. Håper de går fort!

Skrevet

5uker. termin 29.aug. kan godt komme 2 uker før.

Første gang jeg går høygravid på sommeren. PYTON!!

Skrevet

Hei

Kjenner meg igjen her....Det er varmt og ubehagelig. Det virker også som om babyen har skiftet stilling - hodet ned - men ryggen ut mot venstre? Kjenner ikke så mye spark som jeg er vant til. Merker at det bekymrer meg litt det og - så kanskje derfor jeg er litt søvnløs. men det er noen spark og det beroliger meg.

Jeg får også så utrolig hard mage og mye tunge kynnere i magen. Har dere også det slik?

35+2 idag..

Skrevet

har nesten ikke sovet på flere netter, og de timene jeg sover er det skikkelig dårlig kvalitet på, våkner-sover-våkner-sover... er så trøtt... nesten 7 uker igjen til temin, jobbing og skole levering, blir vel ikke bedre...

Skrevet

Har ikke hatt noe plager i svangerskapet(!!), utenom hetetoktene! Vanskelig å få sove da.....Men jeg har på vifta hele natten, hjelper litt. Så det er et godt råd hvis noen plages veldig av varme på soverommet...

Neste gang skal jeg prøve å ikke gå gravid i sommer....

Skrevet

her kan jeg melde meg på...Det er jo så uendelig varm, så jeg føler jeg bare ligger og kjenner på at leddene hovner.I tillegg føler jeg meg så stor nå at jeg får helt hetetokter av bare det. Min redning har vært solstolen utenfor...hehe...håper ikke noen naboer har sett meg...også har jeg noen netter tatt en iskald dusj...kan anbefales...

Skrevet

Hva med å gjøre som meg: LØP Å KJØP VIFTE PÅ ELKJØP. Har kjøpt to stykker til 300 kr stk. Har det helt vidunderlig på soverommet, sover som en stein gjør jeg også....

Skrevet

våknet kl 3 inatt og var klissvåt så jeg tok et håndkle, dynket det i vann og tok det med på soverommet å la det oppå meg. det var hæææærlig!! sovnet med en gang, og våknet når det var blitt litt kaldt så jeg måtte ta det av meg:p

Skrevet

Våkner mye om natten pga varmen, selv om jeg har på vifte.

Gruer meg til å ligge på ullevål. Fødte der sist i april -06 og jeg holdt på å daue av varme allerede da, så vil nok tro at det kommer til å bli helt for j........ denne gangen. Skal ha ks om 1 uke.

Skrevet

Ja jeg sliter i varmen, sjelden jeg sovner før i 2 tida, når det blir litt svalere. Sover uten dyne og med balkongdøra åpen, vinduet på vidt gap og svarte gardiner - men varmt er det for det. Godt når det blåser litt. Har ei vifte stående på også, for å få litt sirkulasjon i rommet. Tror faktisk at soverommet er det varmeste rommet i hele huset (godt vi bare leier) - i natt ble det noen timer på sofaen, da det faktisk var svalere i stua :-)

Synd å klage nå som sommeren endelig er her, men det å gå gravid nå er ikke spesielt moro. Ligger helst inne eller i skyggen. Skjønner ikke de som ligger i bikini midt i sola, jeg hadde besvimt.

10 uker igjen her, så jeg rekker nok å få meg meg all varmen som er mulig å få.........sukk (dessverre)

Skrevet

Ja jeg har så vondt i beina og i denne varmen så legger jeg meg når jeg er utslitt og får sove max 2 timer før jeg våkner igjen.

Fant ut at det blir godt og kjølig i stua om natta så jeg har lagt madrasser rett ved verandadøra der jeg og jenta mi sov i natt, da sov hun også faktisk 12timer, noe hun ikke har gjort hele sommerferien tror jeg! Eneste som er dumt er at jeg er så godt vant med jensen seng at jeg får veldig vondt i ryggen av å ligge på madrass på gulvet. Men bedre enn å ikke få sove.

Skrevet

Jeg ligger med kjøleelementer i senga, jeg. Sånne man har med seg i kjølebager. Det er utrolig deilig, for jeg har mye vann i kroppen og derfor veldig varme føtter og hender. Det tar en time eller to før de smelter, så de kjøler godt ned sånn at jeg får sove. Jeg legger et i fotenden før jeg legger meg, og et på panna eller mellom hendene. Kan anbefales på det sterkeste! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...