Gå til innhold

Er det noen bilkyndige damer der ute i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Servoen på bilen sluttet å virke i dag:(

Er det sån at det går an å kjøpe seroveske, så blir alt bra?

Mener jeg har hørt noe sånt.... Isåfall, hvor skal jeg helle denne servoveska? Både jeg og gubben er hekt grønne når det gjelder bil:s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok fått noen som kunne litt om bil til å sett på det, for hvis selve servoen er røken så hjelper ikke servoveske.

Ikke puttle med det når ikke vet, det blir ikke bra :)

Skrevet

uff... Den andre bilen står uten for et verksted allerede, ingen som klarer å fikse den:(

Trenger ikke en til bil som tømmer kontoen vår!

Skrevet

Isje, bil er bare tap sak uansett dessvrre.

Og du kan banne på at det ALLTID skjer noe med bilen når du minst venter det eller ikke har råd til det.

Sånn som nå me oss :)

Har ganske så trang øknomi nå fortiden, skal reise til kreta neste lørdag, så har satt av akkuart5 det vi trenger (håper jeg)

SÅ ryker hånbrekket! ÅÅÅ TYPISK!

Tror ihvertfall det er hånbrekke, det virker fortsatt, men det dunker noe forferdelig i bilen når vi kjører.

Jeg håper jo det bare er noe som har løsnet, meen, det høres dyrt ut...Heldigvis går bilen både fram og tilbake...Enda :)

Skal levere den inn etter kreta.

Skrevet

Joda, bilen går frem og tilbake den også, men det er værre med høyre og venstre;)

Skrevet

Det kan hjelpe å kjøpe servoolje, men det kan jo være andre ting som er feilen og.. Jeg mener det er girolje vi pleier å fylle på bilen vår. Det er en egen beholder du skal ha det i oppi i motorrommet, hvor den sitter kommer litt an på hvordan bil du har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...