Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Når man har blitt dumpa, såra eller skuffet.. hadde det ikke vært så utrolig deilig å ta skikkelig hevn? Åhh.. de hadde vært så digg å gruse drittkjerringene fra ungdomsskolen eller ruinere x-en din som var utro.. Noen som har en skikkelig deilig og ondskapsfull hevnhistorie å dele?
Gjest Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Tør absolutt ikke dele den. Den gikk mest utover dama dessverre :/ Dama som plutselig sov i "min" seng før det var helt over med oss. Skammer meg. Men bare bittelittegrann
Slalotte Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 Har ingen men vil virkelig høre noen eller få noen eksempler på hva jeg kan gjøre med samboern min i morgen.. Han slang meg utti bassenget med klærne på og hadde akkurat fylt oppi nytt vann.. KALDT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 Ikke jeg, men ei venninde av mamma... ho fant ut at typen drev og flørta med damer på nettet, også fant hun og bestevenninda ut at de skulle teste han. Venninda laga en profil, og skrev masse frem og tilbake med han, de avtalte at de skulle møtes for å ha sex... Så dro dama hans, og venninda (pluss mannen til venninda) for å møte han. Hun hadde på seg en frakk, med hette over hodet.. hun så i bakken frem til hun kom bort til han, da bare løftet hun på hodet, og mannen fikk hakaslepp. Han ble passe forbanna, satte seg inn i bilen de kom i, og smalt igjen døra så hardt at ruta knuste...... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå